Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Форматування слайдів. Оформлення презентації | Процеси зміни властивостей об’єктів презентації. |
2. | Алгоритми дій зі слайдами | Теоретичні відомості про алгоритми дій зі слайдами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Форматування та редагування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати дії при форматуванні презентації |
2. | Дії при редагуванні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. Питання по теорії. |
3. | Процес редагування презентації | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити понять процесу зміни властивостей об’єктів. |
4. | Збери речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Аналіз структури реченя за тематикою. |
5. | Копіювання слайда | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Оперування основними поняттями при копіювання слайда.. |
6. | Алгоритми видалення та переміщення слайдів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Оперування основними поняттями видалення та переміщення слайдів. |
7. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Продовж речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення відповідним словом. |
2. | Алгоритм копіювання слайду | Інший | важке | 4Б. | Аналіз речень; створення алгоритму копіювання слайду. |
3. | Логічна розминка №2 | Інший | важке | 4Б. | Порівняння предметів за ознаками. Аналіз кількості. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Форматування | Інший | легке | 1Б. | Процес форматування презентації. |
2. | Процес редагування презентації | Інший | легке | 1Б. | Визначити понять процесу зміни властивостей об’єктів. |
3. | Символи | Інший | легке | 1Б. | Визначити основні дії з символами під час створення презентації. |
4. | Запиши дію | Інший | важке | 4Б. | Творче завдання на визначення дії, яку міжна зробити з символами під час форматування. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Форматування презентації» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Форматування презентації». |
2. | Тренування №2 з теми «Форматування презентації» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Форматування презентації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Форматування презентації» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Форматування презентації». |
2. | Діагностична робота з теми «Форматування презентації» | 00:30:00 | важке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Форматування презентації». |