Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Інформація навколо нас Теоретичні відомості про інформацію, як явище повсякденного життя.
2. Способи подання та сприйняття інформації Теоретичні відомості про способи сприйняття та подачі інформації; поняття даних.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення 1 вид - рецептивний легке 2Б. Доповнити речення словами з довідки. Відновлення теоретичного матеріалу.
2. Збери речення з частин 1 вид - рецептивний легке 2Б. Зібрати речення з окремих частин у правильному порядку.
3. За допомогою чого передають повідомлення? 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Прочитати ситуацію та визначити за допомогою чого передають повідомлення.
4. Визнач джерело/приймача/повідомлення інформації 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розглянути малюнок і визначити джерело, приймача та повідомлення інформації.
5. Укажи спосіб сприйняття інформації 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначити спосіб сприйняття повідомлення (зір, нюх, слух, дотик, смак).
6. Укажи спосіб подання повідомлення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити спосіб подання повідомлень.
7. З'єднай властивість і орган чуття 3 вид - аналіз середнє 3Б. Встановити відповідність між властивістю об'єкта та органом чуття, який сприймає її.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Так чи ні? Інший важке 4Б. Визначити, чи правильно заповнена таблиця сприняття та подачі повідомлень
2. Яка інформація? Інший важке 4Б. На малюнку зображений об'єкт, визначити, яку інформацію з нього можна отримати.
3. Визнач вид даних Інший важке 4Б. Встановити вид даних (числові, текстові, графічні, звукові та відеодані).

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визнач тип отриманої інформації Інший середнє 2Б. Проаналізувати малюнки та вказати, який тип даних зображено (текст, графіка, звук, жест).
2. Заповни таблицю Інший середнє 2Б. Заповнити порожні комірки таблиці (об'єкт, спосіб подання, спосіб сприйняття).
3. Встанови відповідність між способом подання та об'єктом Інший середнє 3Б. Увідповіднити спосіб подання та об'єкт.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення та систематизація знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації».
2. Тренування №2 з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» 00:25:00 важке 17Б. Вдосконалення та систематизація знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» 00:30:00 середнє 12Б. Закріплення та практичне використання знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації».
2. Діагностична робота з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» 00:30:00 середнє 9Б. Діагностування засвоєння знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації».