Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Інформація навколо нас | Теоретичні відомості про інформацію, як явище повсякденного життя. |
2. | Способи подання та сприйняття інформації | Теоретичні відомості про способи сприйняття та подачі інформації; поняття даних. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Доповнити речення словами з довідки. Відновлення теоретичного матеріалу. |
2. | Збери речення з частин | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Зібрати речення з окремих частин у правильному порядку. |
3. | За допомогою чого передають повідомлення? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Прочитати ситуацію та визначити за допомогою чого передають повідомлення. |
4. | Визнач джерело/приймача/повідомлення інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розглянути малюнок і визначити джерело, приймача та повідомлення інформації. |
5. | Укажи спосіб сприйняття інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначити спосіб сприйняття повідомлення (зір, нюх, слух, дотик, смак). |
6. | Укажи спосіб подання повідомлення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити спосіб подання повідомлень. |
7. | З'єднай властивість і орган чуття | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановити відповідність між властивістю об'єкта та органом чуття, який сприймає її. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні? | Інший | важке | 4Б. | Визначити, чи правильно заповнена таблиця сприняття та подачі повідомлень |
2. | Яка інформація? | Інший | важке | 4Б. | На малюнку зображений об'єкт, визначити, яку інформацію з нього можна отримати. |
3. | Визнач вид даних | Інший | важке | 4Б. | Встановити вид даних (числові, текстові, графічні, звукові та відеодані). |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач тип отриманої інформації | Інший | середнє | 2Б. | Проаналізувати малюнки та вказати, який тип даних зображено (текст, графіка, звук, жест). |
2. | Заповни таблицю | Інший | середнє | 2Б. | Заповнити порожні комірки таблиці (об'єкт, спосіб подання, спосіб сприйняття). |
3. | Встанови відповідність між способом подання та об'єктом | Інший | середнє | 3Б. | Увідповіднити спосіб подання та об'єкт. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення та систематизація знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації». |
2. | Тренування №2 з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» | 00:25:00 | важке | 17Б. | Вдосконалення та систематизація знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Закріплення та практичне використання знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації». |
2. | Діагностична робота з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Діагностування засвоєння знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації». |