Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Факти, судження, фейки | Теоретичні відомості про критичне оцюнювання інформації; факти, судження, фейки. |
2. | Безпечний пошук інформації | Відомості про безпечний пошук інформації; розширення браузерів; боротьба з надокучливою рекламою. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Загублені слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відновити слова у реченні. |
2. | Розібране речення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Відновити порядок частин речення. |
3. | Факт чи судження? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Розрізнення фактів і суджень. |
4. | Чи безпечне джерело інформації? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити, чи безпечне джерело інформації. |
5. | Правильно вказуємо автора інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити варіант, у якому правильно вказано автора інформації. |
6. | Завдання для кмітливих №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного та образного мислення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гра «Правда-неправда» | Інший | середнє | 2Б. | Визначити хибні / істинні висловлювання. |
2. | Знайди фейкову інформацію | Інший | середнє | 2Б. | Розрізнення фейкової інформації. |
3. | Збери слово | Інший | середнє | 2Б. | Зібрати слово з частин. |
4. | Завдання для кмітливих №2 | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного та образного мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Налаштовуємо безпечний пошук | Інший | середнє | 3Б. | Записати дії для налаштування безпечного пошуку. |
2. | Розподіли факти і судження | Інший | середнє | 4Б. | Визначити факти і судження. |
3. | Надокучлива реклама | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток логічного мислення. Проведення нескладних математичних розрахунків. |
4. | Однакові об'єкти | Інший | середнє | 2Б. | Знайти однакові об'єкти. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Критичне оцінювання інформаціїї» | 00:15:00 | легке | 7Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Критичне оцінювання інформаціїї». |
2. | Тренування №2 з теми «Критичне оцінювання інформаціїї» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Критичне оцінювання інформаціїї». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Критичне оцінювання інформаціїї» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Узагальнення та закріплення знань з теми «Критичне оцінювання інформаціїї». |
2. | Діагностична робота з теми «Критичне оцінювання інформаціїї» | 00:35:00 | середнє | 11Б. | Діагностування засвоєння знань з теми «Критичне оцінювання інформаціїї». |