Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Інформація та її властивості | Теоретичні відомості про інформацію та її властивості, інформаційний шум. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відтворення та закріплення теоретичної інформації. |
2. | Вибери людину, якій буде зрозуміла ця інформація | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити людину, якій буде зрозуміла та чи інша інформація. |
3. | Перевірене джерело інформації | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити, чи надійне джерело інформації використали. |
4. | Так чи ні? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити хибність\істинність твердження. |
5. | Корисна / Некорисна інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вказати корисну/некорисну інформацію. |
6. | Зрозуміла / Незрозуміла інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вказати зрозумілу/незрозумілу інформацію. |
7. | Своєчасна / Несвоєчасна інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, яка інформація своєчасна. |
8. | Визначаємо шум у повідомленнях | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити повідомлення, у яких є інформаційний шум. |
9. | Для кого це повідомлення шум? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити отримувача повідомлення, для якого ця інформація буде шумом. |
10. | Логічна хвилинка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного та образного мислення. |
11. | Логічна хвилинка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного та образного мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення | Інший | середнє | 2Б. | Відновити речення з частин. |
2. | Правдива / Неправдива інформація | Інший | середнє | 1Б. | Визначити правдиву та неправдиву інформацію. |
3. | Вибери важливу/неважливу інформацію | Інший | середнє | 2Б. | Визначити важливу інформацію. |
4. | З'єднай інформацію і отримувача | Інший | середнє | 2Б. | З'єднати інформацію та отримувача, для якого вона буде корисною. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Властивості інформації» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Властивості інформації». |
2. | Тренування №2 з теми «Властивості інформації» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Властивості інформації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Властивості інформації» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Узагальнення та закріплення знань з теми «Властивості інформації». |
2. | Діагностична робота з теми «Властивості інформації» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Діагностування засвоєння знань з теми «Властивості інформації». |