Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Файли та папки комп'ютера | Теоретичні відомості про види файлів, їхні імена та розширення. |
2. | Види меню, дії з файлами та папками | Теоретичні відомості про види меню ПК, дії з файлами та папками. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери значок файлу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед запропонованих варіантів вибрати значки файлів. |
2. | Види меню | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати вид меню на малюнку. |
3. | Папки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати порожні папки. |
4. | Так чи ні? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Дай відповідь відповідно до структури папок. |
5. | Збери речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Відновити правильний порядок частин у реченні. |
6. | Дії з файлами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вказати, які дії можно виконувати з файлами. |
7. | Логічне завдання | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уяви. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Виділення файлів | Інший | середнє | 2Б. | Визнач правильний спосіб виділення файлів/папок. |
2. | Розрізняй розширення файлів | Інший | важке | 3Б. | Визначити тип файлу за розширенням. |
3. | Хибні/істинні твердження | Інший | важке | 3Б. | Визначити істинні та хибні твердження. |
4. | Ім’я файлу | Інший | важке | 3Б. | Вибрати правильну назву файлу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Які дії виконати? | Інший | легке | 1Б. | Описати дії, які потрібно виконати, щоб досягти певного результату. |
2. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, якиї не вистачає. |
3. | Гарячі клавіші | Інший | середнє | 2Б. | Визначити гарячі клавіші, які використовують при роботі з файлами. |
4. | Мої особисті папки | Інший | середнє | 3Б. | Записати назви паппок, які учень використувує, чи може використовувати під час підготовки домашнього завдання. |
5. | Опиши дії | Інший | важке | 4Б. | Описати власними словами, як виконати ту чи іншу дію з файлом. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Файли та папки» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Файли та папки». |
2. | Тренування №2 з теми «Файли та папки» | 00:30:00 | важке | 15,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Файли та папки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Файли та папки» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Файли та папки». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Файли та папки» | 00:35:00 | важке | 12,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Файли та папки». |
3. | Діагностична робота з теми «Файли та папки» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Файли та папки» на практиці. |