Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Як можна подати класифікацію об’єктів? Теоретичні відомості про класифікацію об’єктів.
2. Фігури у текстовому редакторі Як у текстовому редакторі додавати та змінювати фігури.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви групу 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити назву групи фігур.
2. Розвиток логіки 3 вид - аналіз легке 1Б. Завдання на розвиток логічного міслення.
3. Доповни речення 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає.
4. Об'єднуємо групи 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Об'єднати групи слів.
5. Властивості фігур 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Виберати інструмент для зміни властивостей фігури.
6. Вибери спільні об'єкти 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення об'єктів зі спільними ознаками.
7. Правильно побудована схема 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити чи правильно побудовано схему.
8. Яку дію виконали з об'єктом? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити дію, які виконали з об'єктом.
9. Гра «Вірю — не вірю» 3 вид - аналіз важке 2Б. Розвиток критичного мислення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Встанови правильну послідовність Інший середнє 2,5Б. Відновити послідовність частин речення.
2. Розподіли фігури Інший важке 4,5Б. Розподілити фігури на групи.
3. Побудуй схему Інший середнє 3Б. Творче завдання для побудови схеми, таблиці.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Класифікація об'єктів» 00:20:00 легке 6Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Класифікація об'єктів».
2. Тренування №2 з теми «Класифікація об'єктів» 00:35:00 середнє 11Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Класифікація об'єктів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Класифікація об'єктів» 00:45:00 середнє 9Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Класифікація об'єктів».
2. Діагностична робота з теми «Класифікація об'єктів» 00:45:00 важке 17Б. Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Класифікація об'єктів» на практиці.