Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Як можна подати класифікацію об’єктів? | Теоретичні відомості про класифікацію об’єктів. |
2. | Фігури у текстовому редакторі | Як у текстовому редакторі додавати та змінювати фігури. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви групу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити назву групи фігур. |
2. | Розвиток логіки | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Завдання на розвиток логічного міслення. |
3. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
4. | Об'єднуємо групи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Об'єднати групи слів. |
5. | Властивості фігур | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Виберати інструмент для зміни властивостей фігури. |
6. | Вибери спільні об'єкти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення об'єктів зі спільними ознаками. |
7. | Правильно побудована схема | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити чи правильно побудовано схему. |
8. | Яку дію виконали з об'єктом? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити дію, які виконали з об'єктом. |
9. | Гра «Вірю — не вірю» | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Розвиток критичного мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Встанови правильну послідовність | Інший | середнє | 2,5Б. | Відновити послідовність частин речення. |
2. | Розподіли фігури | Інший | важке | 4,5Б. | Розподілити фігури на групи. |
3. | Побудуй схему | Інший | середнє | 3Б. | Творче завдання для побудови схеми, таблиці. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Класифікація об'єктів» | 00:20:00 | легке | 6Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Класифікація об'єктів». |
2. | Тренування №2 з теми «Класифікація об'єктів» | 00:35:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Класифікація об'єктів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Класифікація об'єктів» | 00:45:00 | середнє | 9Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Класифікація об'єктів». |
2. | Діагностична робота з теми «Класифікація об'єктів» | 00:45:00 | важке | 17Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Класифікація об'єктів» на практиці. |