Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Проєкт | Теоретичні відомості про проєкт, види проєктів. |
2. | Презентація проєкту | Представлення презентації. Комп'ютерні презентації та редактори для роботи з ними. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Види проєктів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити види проєктів (індивідуальний, груповий чи колективний). |
2. | Проєкти за видом діяльності | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати вид проєктної діяльності за конкретним видом діяльності. |
3. | Значок редактора презентацій | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати значок, який позначає программу для роботи з комп'ютерними презентаціями. |
4. | Хто виконує проєкт? | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Вказати, хто виконує проєктну роботу (людина, група людей чи колектив). |
5. | Розібране речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Зібрати речення з частин. |
6. | Демонструємо результати проєктної роботи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати вид діяльності, який можна представити у вигляді комп'ютерної презентації. |
7. | Збери назву програми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Зібрати назву редактора презентацій із частин. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Етапи роботи над проєктом | Інший | важке | 2,5Б. | Відновити порядок роботи над проєктом. |
2. | Магічний приклад | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уяви. |
3. | Цікавий квадрат | Інший | важке | 2,5Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уяви. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вкажи редактор презентацій | Інший | легке | 1Б. | Серед назв визначити редактор презентацій. |
2. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
3. | Визнач вид проєкту | Інший | середнє | 2Б. | Вказати вид та підвид представленого проєкту. |
4. | Визнач активність | Інший | середнє | 2Б. | Відповідно до виду діяльності визначити активність. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Проєкт. Презентація проєкту» | 00:20:00 | легке | 7Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Проєкт. Презентація проєкту». |
2. | Тренування №2 з теми «Проєкт. Презентація проєкту» | 00:35:00 | важке | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Проєкт. Презентація проєкту». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Проєкт. Презентація проєкту» | 00:30:00 | середнє | 9,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Проєкт. Презентація проєкту». |
2. | Діагностична робота з теми «Проєкт. Презентація проєкту» | 00:35:00 | середнє | 10,5Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Проєкт. Презентація проєкту» на практиці. |