Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дія множення. Множення багатоцифрових чисел | Систематизувати та узагальнити знання з теми «Множення натуральних чисел». |
2. | Властивості множення | Систематизувати знання з теми «Властивості множення». |
3. | Множення буквених виразів | Узагальнити знання з теми «Множеннябуквених виразів». |
4. | Письмове множення натуральних чисел. Множення на розрядні одиниці | Письмове множення натуральних чисел. Множення на розрядні одиниці. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обчисли значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вираз на 2 дії (додавання та множення). |
2. | Виконай множення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виконати множення богатоцифрових чисел. |
3. | Буквений вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити значення буквеного виразу, виконувати дію множення багатоцифрових чисел. |
4. | Знайди значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У завданні невідома змінна, треба знайти значення виразу. |
5. | Обчисли найзручнішим способом | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Формувати вміння переставляти множники, для виконання дії множення найзручнішим способом. |
6. | Обчисли зручним способом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | При розв'язанні завдання треба усно проаналізувати, як зручніше знайти відповідь. |
7. | Задача на рух | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння розв'язувати задачі на рух, виконувати обчислення за допомогою формул. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Записати буквений вираз до розв'язання задачі | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння записувати буквений вираз до розв'язання задачі. |
2. | Непряма задача | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати непрямі задачі. |
3. | Знайди значення виразу (п'ять дій) | Інший | важке | 6Б. | Знайти значення виразу, виконав п'ять математичних дій. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Установи відповідність | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння знаходити відповідність між виразими та їх значеннями ,виконувти дії з буквеними виразами. |
2. | Задача на рух | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розв'язувати задачі на рух, виконувати обчислення за допомогою формул. |
3. | Спрости буквений вираз та знайди значення виразу | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння використовувати переставну властивість множення для спрощення буквених виразів. |
4. | Розподільний закон множення відносно додавання | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння застосовувати розподільний закон множення відносно додавання, для розв'язання виразів. |
5. | Виконай дії (піднесення до степіня та додавання, віднімання) | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння виконувати дії додавання та піднесення до степіня. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Множення натуральних чисел» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Множення натуральних чисел». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Множення натуральних чисел» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Узагальнення знань з теми «Множення натуральних чисел». |
2. | Перевірна робота з теми «Множення натуральних чисел» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань з теми «Множення натуральних чисел». |