Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Натуральні числа. Цифри. Число нуль | Теоретичні відомості про натуральні числа, цифри, число нуль. |
2. | Багатоцифрові числа та їх запис. Натуральний ряд чисел | Теоретичні відомості про багатоцифрові числа та їх запис, натуральний ряд чисел. |
3. | Запис числа у вигляді суми розрядних доданків | Теоретичні відомості про запис числа у вигляді суми розрядних доданків, запис числа римськими цифрами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши число словами | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Записати число словами. |
2. | Скільки? Котрий? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати слова, які відповідають на питання скільки/котрий? |
3. | Ряд натуральних чисел | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати ряд натуральних чисел. |
4. | Запиши число | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Записати цифрами число. |
5. | Знайди різницю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знайти різницю найбільшого 8/9/10/11/12-ти цифрового числа і найменшого 4/5/6/7-ти цифрового числа. |
6. | Знайди суму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знайти суму найбільшого 8/9/10/11-ти цифрового числа і найменшого 4/5/6/7-ти цифрового числа. |
7. | Вибери число, яке... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати число, яке на певну кількість одиниць менше/більше найменшого/найбільшого 4/5/6/7/8 цифрового числа. |
8. | Найменше число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Записати найменше 5/6/7/8/9/10/11-ти цифрове число та попереднє у натуральному ряді. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши арабськими цифрами | Інший | середнє | 2Б. | Записати арабськими цифрами число. |
2. | Визнач закономірнність | Інший | важке | 3Б. | Визначити закономірність числового ряду та продовжити його. |
3. | Книжкові полиці | Інший | важке | 4Б. | Розвиток логічного мислення. Обчислення, відпрацювання арифметичних дій. |
4. | Розрядні доданки | Інший | важке | 3Б. | Записати число у вигляді розрядних доданків. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши цифрами число | Інший | легке | 1Б. | Записати цифрами число. |
2. | Найбільше число | Інший | середнє | 2Б. | Записати найбільше 5/6/7/8/9/10/11-ти цифрове число та наступне у натуральному ряді. |
3. | Запиши римськими цифрами | Інший | середнє | 2Б. | Записати римськими цифрами число. |
4. | Збираємо гриби | Інший | важке | 4Б. | Розвиток логічного мислення. Обчислення, відпрацювання арифметичних дій. |
5. | Сімейний бюджет | Інший | важке | 4Б. | Розвиток логічного мислення. Обчислення, відпрацювання арифметичних дій. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа» | 00:10:00 | легке | 8,5Б. | Відпрацювання практичних навичок з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа». |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №2 з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа» | 00:35:00 | важке | 16Б. | Відпрацювання практичних навичок з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа» | 00:40:00 | середнє | 17Б. | Відпрацювання практичних навичок з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа». |
2. | Перевірочна робота з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа» | 00:45:00 | середнє | 19Б. | Відпрацювання практичних навичок з теми «Натуральні числа. Цифри. Число нуль. Десятковий запис натурального числа». |