Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Округлення натуральних чисел | Вводиться поняття округлення чисел, наближеного значення величини, даються правила округлення, наводяться приклади. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Усний рахунок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виконується усний рахунок, використовуючи прикидку результату дії. |
2. | Округли число | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосовуючи правило округлення числа до вказаного розряду, отримуємо відповідь. |
3. | Округли число до вказаного розряду | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосовуючи правило округлення числа до вказаного розряду, отримуємо відповідь. |
4. | До якого розряду виконали округлення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застосовуючи правило округлення числа, визначаємо до якого розряду виконали округлення. |
5. | Знайди речення з наближеним значенням | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Пропонується вибрати речення, в якому йде мова про наближене значення якоїсь величини. |
6. | Назви старший розряд частки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Потрібно визначити старший розряд частки. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заміни символ * на потрібну цифру | Інший | важке | 3Б. | В запропонованій правильній рівності потрібно замінити символ * на потрібну цифру, використовуючи правило округлення. |
2. | Назви найбільше або найменше число | Інший | важке | 3Б. | Застосовуючи правило округлення чисел, потрібно назвати найбільше або найменше число, в результаті округлення якого, отримаємо дане число. |
3. | Текстове завдання на суму грошей | Інший | важке | 3Б. | Визначається, на яку найбільшу суму відрізняються кишенькові гроші хлопчиків. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Округлення чисел до зазначеного розряду | Інший | легке | 1Б. | Застосовуючи правило округлення числа до вказаного розряду, отримуємо відповідь. |
2. | Чи змінюється цифра в розряді? | Інший | легке | 1Б. | Застосовуючи правило округлення числа, визначаємо чи змінюється цифра в розряді, до якого виконується округлення. |
3. | Визнач найбільше або найменше можливе число | Інший | важке | 3Б. | Застосовуючи правило округлення чисел, визначається найбільше або найменше можливе число |
4. | Визнач старший розряд в кожній дії | Інший | середнє | 2Б. | Потрібно визначити старший розряд у всіх чотирьох діях. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Округлення чисел. Прикидка і оцінка результатів обчислень» | 00:10:00 | легке | 3Б. | Пропонується округлити число до розряду десятків, сотень, тисяч, застосовуючи правило округлення чисел. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Округлення чисел. Прикидка і оцінка результатів обчислень» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Потрібно визначити речення, в якому йде мова про наближене значення якоїсь величини, визначити чи змінюється цифра в розряді до якого виконується округлення, і застосовуючи правило округлення числа, знайти до якого розряду виконали округлення, також визначити старший розряд частки. |
2. | Перевірочна робота з теми «Округлення чисел. Прикидка і оцінка результатів обчислень» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Пропонується округлити числа, визначити старший розряд у всіх чотирьох діях, визначити найбільше або найменше можливе число, в результаті округлення якого виходить дане число. |