Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття степеня з натуральним показником | Поняття степеня з натуральним показником, читання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Квадрат цілого числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно обчислити квадрат цілого числа. |
2. | Степінь числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно піднести до степеня десятковий дріб. |
3. | Основа степеня 10, 100, 1000 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Піднесення до степеня. |
4. | Степінь числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно піднести до степеня десятковий дріб. |
5. | Двозначне число у степені | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Піднесення до степеня десяткового дробу. |
6. | Сторона квадрата | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Обчислення сторони квадрата, якщо відома площа. |
7. | Виконай дії (піднесення до степіня та додавання) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння виконувати дії додавання та піднесення до степіня. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Значення числового виразу (різниця) | Інший | середнє | 2Б. | Обчислення значення виразу. |
2. | Буквені вирази | Інший | важке | 4Б. | Обчислення значень буквених виразів, якщо дані значення змінних. |
3. | Рівні числові вирази | Інший | важке | 4Б. | Обчислення і порівняння значень виразів. |
4. | Значення числових виразів | Інший | важке | 4Б. | Обчислення і порівняння значень виразів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Основа степеня 10,100 і 1000 | Інший | легке | 1Б. | Піднесення до степеня з основою 10,100 і 1000. |
2. | Значення числового виразу (сума) | Інший | середнє | 2Б. | Обчислення значення виразу (сума). |
3. | Площа квадрата | Інший | середнє | 2Б. | Обчислення площі квадрата, якщо відома сторона. |
4. | Піднесення до степеня десяткового дробу | Інший | середнє | 2Б. | Піднесення до степеня десяткового дробу (десяті). |
5. | Виконай дії (піднесення до степеня та додавання, віднімання) | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння виконувати дії додавання та піднесення до степіня. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Степінь з натуральним показником» | 00:10:00 | легке | 4Б. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Степінь з натуральним показником» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Обчислення площі квадрата, якщо відома сторона; піднесення до степеня, основа степеня 0,1; 0,01 і 0,001; піднесення до степеня десяткового дробу (десяті); обчислення значення виразу. |
2. | Перевірочна робота з теми «Степінь з натуральним показником» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Піднесення до степеня, основа степеня 10,100 і 1000; степінь десяткового дробу (соті); піднесення до степеня десяткового дробу (десяті); обчислення значення числового виразу; обчислення значень буквених виразів, якщо дані значення змінних. |