Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа | Теоретичні відомості про найбільший спільний дільник. Дається визначення найбільшого спільного дільника та взаємно простих чисел. |
2. | Найменше спільне кратне | Формування умінь і навичок при розв'язанні конкретної задачі. Вводиться поняття найменшого спільного кратного, його позначення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи правильно знайдений НСК? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати, чи правильно знайдений НСК двох чисел. |
2. | Чи будуть числа взаємно простими? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати взаємно прості числа. |
3. | Запиши чисельник дробу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння записувати чисельник дробу за умови, що чисельник і запропонований в умові знаменник будуть взаємно простими числами. |
4. | Визнач найбільше число, що відповідає одному діленню | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити найбільше число одиничних відрізків, що відповідають одному діленню координатного променя. |
5. | Знайти НСД двох чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння обчислювати НСД двох чисел. Пропонується розкладання чисел на прості множники. |
6. | Обчислити найменше спільне кратне двох чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння обчислювати НСК двох чисел. Пропонується розкладання чисел на прості множники. |
7. | Знайти НСД або НСК для трьох чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння обчислювати НСД або НСК для трьох чисел. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначити найбільшу кількість спортсменів у команді | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати текстову задачу та визначати найбільшу кількість спортсменів у команді, а також і кількість одягу в кожному наборі. Правило знаходження найбільшого спільного дільника. |
2. | Розділи прямокутник на рівні квадрати | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, розвивати логічне мислення. |
3. | Відстань між стовпами | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати найменше спільне кратне двох відстаней. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди правильну правильну відповідь | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати варіанти відповіді НСД двох чисел. |
2. | Знайти НСК двох чисел | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати НСК двох чисел. |
3. | Визнач найбільший спільний дільник двох чисел | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати НСД двох чисел. Пропонується розкладання чисел на прості множники. |
4. | Одночасна зустріч транспорту | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі на рух. Треба знайти час, через який відбудеться зустріч транспорту знову. Визначається найменше спільне кратне двох часів. |
5. | Визначити число пасажирів | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати кількість пасажирів в автобусі, а також кількість автобусів за допомогою НСД. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне» | 00:10:00 | легке | 3Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Узагальнення знань з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне». |
2. | Перевірна робота з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне». |