Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа Теоретичні відомості про найбільший спільний дільник. Дається визначення найбільшого спільного дільника та взаємно простих чисел.
2. Найменше спільне кратне Формування умінь і навичок при розв'язанні конкретної задачі. Вводиться поняття найменшого спільного кратного, його позначення.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чи правильно знайдений НСК? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати, чи правильно знайдений НСК двох чисел.
2. Чи будуть числа взаємно простими? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати взаємно прості числа.
3. Запиши чисельник дробу 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння записувати чисельник дробу за умови, що чисельник і запропонований в умові знаменник будуть взаємно простими числами.
4. Визнач найбільше число, що відповідає одному діленню 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити найбільше число одиничних відрізків, що відповідають одному діленню координатного променя.
5. Знайти НСД двох чисел 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння обчислювати НСД двох чисел. Пропонується розкладання чисел на прості множники.
6. Обчислити найменше спільне кратне двох чисел 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння обчислювати НСК двох чисел. Пропонується розкладання чисел на прості множники.
7. Знайти НСД або НСК для трьох чисел 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння обчислювати НСД або НСК для трьох чисел.
8. Визначити найбільшу кількість спортсменів у команді 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння розв'язувати текстову задачу та визначати найбільшу кількість спортсменів у команді, а також і кількість одягу в кожному наборі. Правило знаходження найбільшого спільного дільника.
9. Розділи прямокутник на рівні квадрати 3 вид - аналіз важке 4Б. Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, розвивати логічне мислення.
10. Відстань між стовпами 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння визначати найменше спільне кратне двох відстаней.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди правильну правильну відповідь Інший легке 1Б. Формувати вміння обирати варіанти відповіді НСД двох чисел.
2. Знайти НСК двох чисел Інший середнє 2Б. Формувати вміння визначати НСК двох чисел.
3. Визнач найбільший спільний дільник двох чисел Інший середнє 2Б. Формувати вміння визначати НСД двох чисел. Пропонується розкладання чисел на прості множники.
4. Одночасна зустріч транспорту Інший важке 3Б. Формувати вміння розв'язувати текстові задачі на рух. Треба знайти час, через який відбудеться зустріч транспорту знову. Визначається найменше спільне кратне двох часів.
5. Визначити число пасажирів Інший важке 3Б. Формувати вміння визначати кількість пасажирів в автобусі, а також кількість автобусів за допомогою НСД.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне» 00:10:00 легке 3Б. Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне» 00:20:00 середнє 9Б. Узагальнення знань з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне».
2. Перевірна робота з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне» 00:25:00 середнє 10Б. Перевірка знань з теми «Найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне».