Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ознаки подільності на 2, 5, 10, 4 і 25 | Теоретичні відомості про ознаки подільності на 2, 5, 10, 4 і 25. Дається ознаки подільності на 2, 5, 10, 4 і 25, пропонуються конкретні приклади. |
2. | Ознаки подільності на 3 і 9 | Теорія з теми ознаки подільності на 3 і 9. Даються конкретні приклади на ознаки подільності на 3 і 9. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи ділиться на 2 або 5? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння застосовувати ознаки подільності на 2 або 5, робити висновки про подільность числа на 2 чи 5. |
2. | Підстав замість зірочки цифру | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння застосовувати ознаку подільності на 3. Потрібно визначити цифру, яку необхідно підставити замість зірочки, щоб число ділилося на 3. |
3. | Чи правильне твердження? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати ознаки подільності. Необхідно визначити чи правильне твердження. |
4. | Поділити заявки на дев'ять бригад | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати можливість розділити число, використовуючи ознаку подільності на 9. |
5. | Знайти число за схемою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати необхідні числа, використовуючи ознаки подільності. |
6. | Запиши остачу при діленні на 2 і 10; на 2 чи 5 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати остачу при діленні даного числа на 2 або 10, застосовуючи ознаки подільності. |
7. | Визнач число з цього проміжку, кратне п'яти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати натуральне число, кратне 5, яке задовольняє нерівності. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери число з залишком при діленні на 5 | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння застосовувати ознаку ділення на 5, визначати залишок при діленні даного числа на 5 і обирати число з потрібною остачею. |
2. | Чи вийде поділити жолуді порівну? | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстову задачу, у якій, дізнавшись загальну кількість жолудів, необхідно зробити висновок про подільність отриманого числа на 3. |
3. | Чи буде площа прямокутника кратна даному числу? | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння знаходити площу прямокутника та, аналізуюючи, зробити висновок: чи буде площа прямокутника кратна даному числу? |
4. | Запиши трицифрове число | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння записувати трицифрове число з даною першою цифрою, яке ділиться на 2, 5, 9. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначити цифру замість зірочки | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння застосовувати ознаку подільності на 9, потрібно визначити цифру, яку потрібно підставити замість зірочки, щоб число ділилося на 9. |
2. | Розкласти цукерки на три подарунки | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати можливість поділити кількість цукерок на три подарунки, використовуючи ознаку подільності на 3. |
3. | Остача при діленні на 5 | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати остачу при діленні даного числа на 5, застосовуючи ознаки поділу. |
4. | Визначити вартість покупки | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розв'язувати задачі на вартість, застосовувати ознаки подільності на 2 або 5. |
5. | Запиши число, яке ділиться на 3 і на 5, але яке не ділиться на 2 і 9 | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати трицифрове число, перша цифра якого дана, і воно ділиться на 3 і на 5, але не ділиться ні на 2, ні на 9. |
6. | Чи можна поділити машини з трьох стоянок порівну? | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстову задачу, у якій, дізнавшись загальну кількість машин, необхідно зробити висновок про подільності отриманого числа на 3. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Ознаки подільності» | 00:10:00 | легке | 4Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9,10» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Узагальнення знань з теми «Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10». |
2. | Перевірна робота з теми «Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань з теми «Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10». |