Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Прості числа. Розкладання числа на прості множники | Теорія з теми прості числа та розкладання числа на прості множники. Дається визначення простого і складеного чисел, алгоритм розкладання числа на прості множники. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вкажи, яке це число: просте чи складене | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати просте чи складе число. |
2. | Визнач число | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати число за його розкладанням на множники. |
3. | Розкладання двоцифрових чисел на множники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати подільність одного числа на інше, якщо числа представлені розкладом на прості множники. |
4. | Чи правильне твердження? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння застосовувати поняття простого та складеного чисел. |
5. | Назви всі дільники добутку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати всі дільники добутку, які складаються з різних простих чисел, даних буквами. |
6. | Записати число як суму трьох простих чисел | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння записувати число у вигляді суми трьох простих чисел. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чотирицифрове число записати добутком простих множників | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розкладати на прості множники чотирицифрове число. |
2. | З'ясувати подільність чисел | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати подільність одного числа на інше, якщо числа представлені розкладом на прості множники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди число | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначити число за його розкладанням на множники. |
2. | Яким числом буде площа, периметр або об'єм? | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння використовувати поняття простого і складеного чисел, правил для визначення площі, периметра або об'єму фігур. Робиться висновок про те, яким числом буде отримана площа, периметр або об'єм – простим або складеним. |
3. | Знайти двоцифрове або трицифрове число | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати двоцифрове або трицифрове числа, якщо вони розкладаються на кілька однакових простих множників. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Прості і складені числа» | 00:10:00 | легке | 3Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Прості і складені числа». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розкладання натурального числа на прості множники» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Узагальнення знань з теми «Прості і складені числа». |
2. | Перевірна робота з теми «Прості і складені числа. Розкладання числа на прості множники» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань з теми «Прості і складені числа. Розкладання на прості множники». |