Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Додатні та від'ємні числа | Формування знань, умінь і навичок з теми «Додатні та від'ємні числа». |
2. | Недодатні та невід'ємні числа | Формування знань, умінь і навичок з теми «Недодатні та невід'ємні числа». |
3. | Координатна пряма | Формування знань, умінь і навичок з теми «Координатна пряма». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Точка, симетрична даній відносно точки 0 | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати координати точки, симетричної даній відносно точки 0. |
2. | Додатні та від'ємні числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати від'ємні числа. |
3. | Температура повітря | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати зміни температури. |
4. | Розташування двох чисел на координатній прямій | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати розташування двох чисел на координатній прямій (ліворуч, праворуч). |
5. | Координата точки | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати координати точки за малюноком. |
6. | Назва точки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати точку (відома координата) за малюноком. |
7. | Відстань до нуля | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати відстані до нуля. |
8. | Координати трьох точок | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати координати точок. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відстань між точками на координатній прямій | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати відстань між точками на координатній прямій. |
2. | Невід'ємні та недодатні числа | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати невід'ємні та недодатні числа, вибір чисел. |
3. | Координата точки, симетричної даній точці | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати координати точки, симетричної даній точці. Центр симетрії — точка із заданою координатою. |
4. | Координата центра симетрії | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати координати центра симетрії. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Праворуч на числовій осі | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати від'ємні числа. |
2. | Які це числа? | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначити, якими є подані числа: додатними чи від'ємними. |
3. | Назва точки за координатою | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати назву точки за координатою, малюнок. |
4. | Визначення координати | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати координати точок за малюнком. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма» | 00:15:00 | легке | 5Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Узагальнення знань з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма». |
2. | Перевірна робота з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань з теми «Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма». |