Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Одиниці вимірювання об'єму | Об'єм та одиниці його вимірювання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Конвектор | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Переведення одиниць об'єму. |
2. | Одиниці об'єму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Застосування вміння переведення одиниць. |
3. | Переведення одиниць об'єму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Застосування вміння переведення одиниць. |
4. | Пропуски | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Відтворення схеми переведення одиниць. |
5. | Ремонт | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Застовсування формули для обчислення об'єму та переведення одиниць. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пальне | Інший | важке | 2Б. | Застовсування формули для обчислення об'єму та переведення одиниць. |
2. | Відновлення | Інший | середнє | 1Б. | Відтворення схеми переведення одиниць. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Переведення одиниць | Інший | легке | 1Б. | Переведення одиниць об'єму. |
2. | Передення одиниць | Інший | середнє | 1Б. | Відтворення схеми переведення одиниць. |
3. | Об'єм цеглини | Інший | легке | 1Б. | Відпрацювання формули знаходження об'єму. |
4. | Пакування | Інший | середнє | 1Б. | Знаходження визначеного об'єму. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми "Одиниці вимірювання об’єму" | 00:30:00 | середнє | 5,5Б. | Тренування вмінь та навичок. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашнє завдання з теми "Одиниці вимірювання об’єму" | 00:40:00 | середнє | 5,5Б. | Закріплення знань та застосування змінь з теми. |
2. | Перевірочна робота з теми "Одиниці вимірювання об’єму" | 00:45:00 | важке | 6Б. | Перевірка рівня засвоєння матеріалу. |