Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Порівняння раціональних чисел | Формування знань, умінь і навичок з теми «Порівняння раціональних чисел». |
2. | Порівняння раціональних чисел за допомогою координатної прямої | Формування знань, умінь і навичок з теми «Порівняння раціональних чисел». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Додатне та від'ємне числа ( десяткові дроби) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати додатні та від'ємніо числа. |
2. | Ціле число та 0 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати ціли числа (додатного та від'ємного) з 0. |
3. | Порівняння від'ємних десяткових дробів (зірочка) | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Формувати вміння порівнювати від'ємні десяткові дроби, зірочка — розряд десятків. |
4. | Мішане число між двома цілими числами | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння записувати подвійну нерівність. |
5. | Порівняння чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати від'ємні числа. |
6. | Порівняння від'ємних десяткових дробів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати від'ємні десяткові дроби. |
7. | Найбільше / найменше число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння порівнювати числа. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення у вигляді нерівності | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння записувати речення у вигляді нерівності. |
2. | Числа в порядку зростання | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння порівнювати раціональні числа розташовуючи в порядку зростання. |
3. | Порівняння буквених виразів | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння порівнювати буквені вирази (від'ємні числа). |
4. | Порівняння від'ємних звичайних дробів (зірочка) | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння порівнювати від'ємні звичайні дроби, зірочка в чисельнику дробу, основна властивість дробу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Десятковий дріб та 0 | Інший | легке | 2Б. | Формування вміння порівнювати десяткові дроби (додатного та від'ємного) з 0. |
2. | Порівняння звичайних дробів (додатний і від'ємний) | Інший | легке | 1Б. | Формування вміння порівнювати звичайні дроби. |
3. | Речення у вигляді нерівності (змінна) | Інший | середнє | 2Б. | Формування вміння записувати речення у вигляді нерівності. |
4. | Числа, розташовані в порядку спадання | Інший | середнє | 4Б. | Формування вміння розташовувати раціональні числа у порядку спадання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Порівняння чисел» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Порівняння чисел». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Порівняння чисел» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Узагальнення знань з теми «Порівняння чисел». |
2. | Перевірна робота з теми «Порівняння чисел» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань з теми «Порівняння чисел». |