Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Протилежні числа | Формування знань, умінь і навичок з теми «Протилежні числа». |
2. | Модуль числа | Формування знань, умінь і навичок з теми «Модуль числа». |
3. | Цілі та раціональні числа | Формування знань, умінь і навичок з теми «Цілі та раціональні числа». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Модуль | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування вмінь знаходження відстані від даного числа до нуля. |
2. | Протилежні числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначити протилежне число. |
3. | Відстань від числа до нуля | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння визначати відстань від даної точки до нуля. |
4. | Число, протилежне самому собі / іншому числу | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння визначити число, протилежне самому собі / іншому числу. |
5. | Значення виразу (модуль) | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння обчислювати значення виразу (модуль). |
6. | Модуль дробу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння обчислювати відстані від даного числа до нуля або модуля. |
7. | Найбільший модуль | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати із даних чисел потрібне число, яке має найбільший модуль. |
8. | Число, протилежне від'ємному | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначити число, протилежне від'ємному. |
9. | Число, протилежне мішаному числу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначити число, протилежне мішаному числу. |
10. | Рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміфння розв'язувати рівняння з модулем. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Протилежні числа (звичайний дріб) | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати невідоме число з рівності. |
2. | Зірочка в рівності | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати правильну рівність, використовуючи визначення протележних чисел. |
3. | Числовий вираз | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння обчислювати значення числового виразу. |
4. | Буквений вираз | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння обчислювати значення виразу. |
5. | Нерівність | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння за допомогою методу підбору розв'язувати нерівність із модулем. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Число, протилежне мішаному числу й самому собі | Інший | легке | 2Б. | Формування вмынь визначати число, протилежне мішаному числу й самому собі. |
2. | Модуль дробу | Інший | середнє | 1Б. | Формування вмінь обчислювати модуль числа. |
3. | Найменший модуль | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння вибирати число, яке має найменший модуль. |
4. | Протилежні числа | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати число, протилежне даному. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Протилежні числа. Модуль числа» | 00:10:00 | легке | 6Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Протилежні числа. Модуль числа». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Протилежні числа» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Узагальнення знань з теми «Протилежні числа». |
2. | Домашня робота з теми «Модуль числа» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Узагальнення знань з теми «Модуль числа». |
3. | Перевірна робота з теми «Протилежні числа. Модуль числа» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань з теми «Протилежні числа. Модуль числа». |