Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розкриття дужок | Формування знань, умінь і навичок з теми «Розкриття дужок». |
2. | Спрощення виразів | Формування знань, умінь і навичок з теми «Спрощення виразів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запис виразу без дужок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розкривати дужки, застосовуючи розподільний закон множення. |
2. | Перевір рівність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння перевіряти рівність: правильно чи неправильно розкрито дужки. |
3. | Коефіцієнт добутку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначити коефіцієнт добутку. |
4. | Додай подібні доданки (зі звичайними дробами) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння додавати подібні доданки, коефіцієнти при яких — звичайні дроби з різними знаменниками. |
5. | Спрощення виразу за допомогою розкриття дужок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння спрощувати вираз, розкривши дужки, перед якими стоїть знак - або +. |
6. | Зведення подібних доданків (коефіцієнти — десяткові дроби) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння спрощювати вираз, додаючи подібні доданки, коефіцієнти при яких — десяткові дроби. |
7. | Яка сума грошей була в дівчаток? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння за умовою текстової задачі складати та спрощювати вираз. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди значення виразу | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розкривати дужки та знаходити значення отриманого виразу. Доданками є як десяткові дроби, так і мішані числа з однаковими знаменниками. |
2. | Спрощення виразу | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння спрощути вираз, застосовуючи розподільний закон множення, розкривати дужки й додавати подібні доданки. |
3. | Обчислення виразу (десяткові дроби) | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння спрощувати вираз, розкривати дужки та обчислювати значення отриманого виразу (виконуються дії з десятковими дробами). |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розкриття дужок | Інший | легке | 1Б. | Потрібно розкрити дужки, застосовуючи розподільний закон множення. |
2. | Спрощення виразів із різними доданками | Інший | середнє | 2Б. | Потрібно спростити вираз, у якому є різні доданки: як подібні, коефіцієнти при яких — десяткові дроби, так і доданки, що не подібні першим. |
3. | Спрощення виразу | Інший | середнє | 2Б. | Потрібно спростити вираз, розкривши дужки, перед якими стоїть знак - або +. |
4. | Зведення подібних доданків (коефіцієнти — цілі числа) | Інший | середнє | 2Б. | Пропонується спростити вираз, додаючи подібні доданки, коефіцієнти при яких — цілі числа. |
5. | Спрощення виразів та зведення подібних доданків | Інший | важке | 3Б. | Потрібно спростити вираз, застосовуючи розподільний закон множення, розкрити дужки й додати подібні доданки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Спрощення виразів» | 00:10:00 | легке | 3Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Спрощення виразів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Спрощення виразів» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Узагальнення знань з теми «Спрощення виразів». |
2. | Перевірна робота з теми «Спрощення виразів» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань з теми «Спрощення виразів». |