Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Числа 21-100. Нумерація чисел першої сотні Актуалізувати вміння читати й записувати числа, відтворювати послідовність чисел першої сотні.
2. Порівняння двоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації Систематизувати вміння додавати й віднімати числа на основі нумерації; закріпити розуміння способів порівняння чисел у межах 100.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Запис числа 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вибирають із поданих число, що відтворює запис числа, яке записано за допомогою числівника.
2. Математичний потяг 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють склад двоцифрових чисел з розрядних одиниць: десятків та одиниць. Потрібно записати число, яке везе кошенятко.
3. Попереднє і наступне числа 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні закріплюють поняття попереднє (наступне) числа до чисел від 21 до 100.
4. Найменше (найбільше) число 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять серед поданих двоцифрових чисел найменше (найбільше) число.
5. У порядку зростання (спадання) 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Учні розташовують числа першої сотні у порядку зростння (спадання).
6. Розрядний склад числа 1 вид - рецептивний середнє 3Б. Учні записують двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків.
7. Вибери малюнок. Запиши число 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Учні закріплюють двоцифрові числа, вибирають потрібний малюнок і записують число відповідними цифрами.
8. Порівняй числа 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні порівнюють числа першої сотні між собою.
9. Задумані числа 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Закріпляється вміння знаходити серед поданих числа певного десятка.
10. Заповни таблицю 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні збільшують (зменшують) числа на 1, результати записують у таблиці.
11. Збільши (зменши) на 10 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні зменшують (збільшують) числа на 10 на основі розрядного складу числа і записують результати в таблицю.
12. Одиниці довжини 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними. В завдання потрібно перевести одиниці довжини в інші величини.
13. Знайди помилку 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять невірну рівність чи нерівність серед запропонованих. Завдання на порівняння двоцифрових чисел та на знання розрядного складу числа.
14. Істина чи хиба? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні читають твердження і визначають істинне воно чи хибне (нумерація чисел першої сотні)
15. Сума. Різниця 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять значення суми і різниці на основі розрядного складу двоцифрових чисел.
16. Які числа заховали? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять невідомі доданки. Віднімання чисел на основі нумерації чисел першої сотні.
17. Задача про їдальню 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження різниці (остачі). Віднімання на основі розрядного складу двоцифрових чисел.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Задача про фрукти Інший середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на збільшення числа на кілька одиниць. Додавання на основі розрядного складу двоцифрових чисел.
2. Задача про меблі Інший середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на порівняння, обчислення на основі розрядного складу числа.
3. Приклади в дві дії Інший важке 2Б. Учні розв'язують приклади на дві дії на основі розрядного складу чисел першої сотні.
4. Задача про тістечка Інший важке 1Б. Учні розв'язують задачу на порівняння двох різниць на основі розрядного складу двоцифрових чисел.
5. Найбльше і найменше число Інший важке 2Б. Учні записують із запропонованих цифр найменше і найбільше двоцифрове число.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми « Нумерація чисел 21 — 100» 00:40:00 середнє 12Б. Закріплення умінь записувати, визначати розрядний склад чисел першої сотні, називати числа певного десятка в порядку зростання/спадання.
2. Тренування з теми «Нумерація чисел першої сотні» 00:40:00 середнє 12Б. Закріплення вмінь визначати сусідів числа, порівнювати числа, збільшувати/зменшувати числа 21 — 100 на 1, 10.
3. Тренування з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації» 00:40:00 середнє 10Б. Закріплення умінь виконувати додавання і віднімання чисел 21— 100 на основі розрядного складу.