Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Додавання, віднімання виду 45 + 30, 45 - 30 | Учні знайомляться з прийомом додавання і віднімання виду 45 + 30, 45 – 30. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди суму за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять значення виразу виду 45 + 30, користуючись малюнком. |
2. | Знайди різницю за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять значення виразу виду 45 - 30, користуючись малюнком. |
3. | Розв'яжи з підказкою | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Учні розв'язують приклади на додавання і віднмання виду 45 + 30, 45 - 30, користуючись підказкою: розв'язаним прикладом на додавання і віднімання круглих чисел. |
4. | Зменш / збільш на | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні збільшують/зменшують число на кілька десятків, вибирають правильний вираз і знаходять його значення. |
5. | Сума. Різниця | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять значення суми і різниці, удосконалюють навички додавання і відімання виду 45 + 30, 46 - 30. |
6. | Пропущене число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вставляють пропущені числа, так щоб рівності стали вірними, закріплюють правила знаходження невідомого доданка і зменшуваного, удосконалюють навички додавання і віднімання круглого числа до двоцифрового. |
7. | Математичний футбол | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні розв'язують приклади на додавання і віднімання виду 45 + 30, 45 - 30, з'єднують приклад з відповіддю. |
8. | Порівняй | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні порівнюють між собою двоцифрові числа, добирають потрібний знак і виконують необхідні обчислення, удосконалюють навички віднімання круглого числа від двоцифрового. |
9. | Істинні нерівності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні порівнюють вираз і число і знаходять істинні нерівності, закріплюють додавання і віднмання виду 45 - 30, 45 + 30. |
10. | Задача про огірки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження різниці, удосконалюють навички розв'язувати приклади виду 45 - 30. |
11. | Яка ціна м'яча? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на зменшення числа на кілька одиниць, удосконалюють обчислювальні навички у розв'язуванні прикладів виду 45 - 30. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача про сад | Інший | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка, удосконалюють уміння віднімати кругле число від двоцифрового числа. |
2. | Скільки було квасу? | Інший | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого зменшуваного, удосконалюють навички додавання круглого числа до двоцифрового. |
3. | Задача про книги | Інший | важке | 2Б. | Учні добирають потрібне питання до умови задачі і розв'язують задачу на знаходження суми/ на порівняння, удосконалюють навички додавання/віднімання виду 45 + 30. 45 - 30. |
4. | Знайди суму | Інший | важке | 1Б. | Учні вибирають серед трьох чисел, число, що буде сумою двох інших. |
5. | Задача про будинки | Інший | важке | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого третього доданка, удосконалюють навички додавання круглих чисел та віднімання виду 45 - 30. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Додавання і віднімання виду 45 + 30, 45 - 30» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Учні закріплюють прийоми додавання/ віднімання круглого числа до/від двоцифрового, розв'язуючи приклади виду 45 + 30, 45 - 30. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Додавання і віднімання круглого числа до/від двоцифрового» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Закріплення прийомів додавання круглого двоцифрового числа до двоцифрового числа /віднімання круглого двоцифрового від двоцифрового числа. |
2. | Діагностична робота з теми «Розв'язування задач» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Закріплення вмінь розв'язувати задачі на знаходження суми і остачі, зменшення числа на кілька одиниць, знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання, задачі на порвняння, удосконалення вмінь додавати/віднімати круглі числа до/від двоцифрового числа. |