Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Додавання і віднімання двоцифрових чисел Учні знайомляться з прийомом додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди суму за малюнком 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні знаходять суму двоцифрових чисел, використовючи малюнок.
2. Знайди різницю за малюнком 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні знаходять різницю двоцифрових чисел за зразком.
3. Значення різниці 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять різницю двоцифрових чисел без переходу через розряд.
4. Значення суми 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Учні вибирають вираз, в якому перший доданок дорівнює заданому числу і знаходять значення цієї суми.
5. Відгадай число 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять невідомий від'ємник, закріплюють прийоми віднімання двоцифрового числа від двоцифрового без переходу через розряд.
6. Заповни таблицю 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні заповнюють таблицю, розв'язуючи приклади виду 45 + 23, 45 - 23 на знаходження суми та невідомих доданків.
7. Яке число зменшили? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять невідоме зменшуване, закріплюють прийом додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
8. Доданки і сума 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять суму двох двоцифрових чисел без переходу через розряд.
9. Хибні рівності 3 вид - аналіз середнє 1Б. Учні знаходять хибні рівності, закріплюють прийом розв'язування прикладів на додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
10. Продовж речення 3 вид - аналіз середнє 2Б. Учні розв'язують вирази на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць, вибирають з поданих чисел правильні відповіді.
11. Порівняй числа 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні порівнюють два числа, знаходять на скільки одне число більше/менше іншого.
12. Вибери вазу 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні розв'язують приклади на додавання/віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд і з'єднують квітку з малюнком вази, що відповідає умові.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Задача за малюнком Інший середнє 1Б. Учні складають і розв'язують задачу за малюнком на збільшення числа на кілька одиниць (додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд).
2. Скільки було тканини? Інший середнє 2Б. Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого зменшуваного (додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд)
3. Задача про рогалики Інший середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на різницеве порівняння чисел (віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд).
4. Задача про цирк Інший середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого від'ємника, (віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд)
5. Приклади в дві дії Інший важке 2Б. Учні розв'язують приклади на додавання/віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд, вибирають відповіді серед запропонованих.
6. Задача про овочі Інший важке 1Б. Учні роз'язують задачу на знаходження суми двоцифрових чисел, що містить зайві дані, (додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд).
7. Задача про картоплю Інший важке 2Б. Учні розв'язують задачу в дві дії, доавання/віднімання двоцифрових чиел без переходу через розряд.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Додавання виду 45 + 32» 00:30:00 середнє 6Б. Закріплення прийомів додавання двоцифрових чисел без перходу через розряд.
2. Тренування з теми «Віднімання виду 45 – 32» 00:30:00 середнє 8Б. Закріплення прийомів віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота з теми «Додавання, віднімання виду 45 + 32, 45 – 32» 00:40:00 середнє 14Б. Закріплення прийомів додавання/віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
2. Діагностична робота «Розв'язування задач вивчених видів» 00:40:00 важке 7Б. Закріплення вмінь розв'язувати задачі на знаходження суми і остачі, зменшення числа на кілька одиниць, знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання, задачі на порвняння, удосконалення вмінь додавати/віднімати двоцифрові числа в ммеах 100 без переходу через розряд.