Методична рекомендація:

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Встанови відповідність 1 вид - рецептивний легке 3Б. Учні з'єднують малюнок з відповідною одиницею вимірювання (маса, довжина, місткість).
2. Що можна виміряти в метрах? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вибирають серед поданих картинок зображення предмета, довжину чи висоту якого можна виміряти в метрах.
3. Зайва величина 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні знаходять серед запропонованих зайву величину.
4. Продовж речення 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Учні встановлюють відповідінсть між одиницями довжини.
5. З'ясуй правильну відповідь 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Учні встановлюють відповідность між одиницями довжини.
6. Продовж рівності 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні доповнюють перший доданок, представлений у вигляді одиниць довжини — сантиметрах чи дециметрах до 1 метра.
7. Порівняй 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними.
8. Задача про двір 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на збільшення числа на клька одиниць.
9. Задача про їжака 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходчення різниці (іменовані числа).

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Задача про тротуар Інший середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження суми двох чисел.
2. Задача про пряжу Інший середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на зменшення числа на кілька одиниць.
3. Задача про ялинку Інший важке 1Б. Учні розв'язують логічну задачу, що включає в себе задачу на різницеве порівняння чисел.
4. У порядку зростання Інший важке 7Б. Учні записують іменовані числа у порядку зростання.
5. Задача про дріт Інший важке 2Б. Учні розв'язують задачу на різницеве порівняння остачі (задача в три дії).

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Одиниці довжини. Метр» 00:30:00 середнє 10Б. Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота «Розв'язання задач вивчених видів» 00:40:00 середнє 12Б. Учні закріплюють уміння розв'язувати задачі вивчених видів: на знаходження суми та остачі, на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел.
2. Діагностична робота з теми «Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини» 00:40:00 середнє 12Б. Учні закріплюють уміння знаходити співввідношення між одиницями довжини, розвивають обчислювальні навички.