Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Встанови відповідність | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Учні з'єднують малюнок з відповідною одиницею вимірювання (маса, довжина, місткість). |
2. | Що можна виміряти в метрах? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають серед поданих картинок зображення предмета, довжину чи висоту якого можна виміряти в метрах. |
3. | Зайва величина | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять серед запропонованих зайву величину. |
4. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Учні встановлюють відповідінсть між одиницями довжини. |
5. | З'ясуй правильну відповідь | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Учні встановлюють відповідность між одиницями довжини. |
6. | Продовж рівності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні доповнюють перший доданок, представлений у вигляді одиниць довжини — сантиметрах чи дециметрах до 1 метра. |
7. | Порівняй | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними. |
8. | Задача про двір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на збільшення числа на клька одиниць. |
9. | Задача про їжака | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходчення різниці (іменовані числа). |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача про тротуар | Інший | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми двох чисел. |
2. | Задача про пряжу | Інший | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на зменшення числа на кілька одиниць. |
3. | Задача про ялинку | Інший | важке | 1Б. | Учні розв'язують логічну задачу, що включає в себе задачу на різницеве порівняння чисел. |
4. | У порядку зростання | Інший | важке | 7Б. | Учні записують іменовані числа у порядку зростання. |
5. | Задача про дріт | Інший | важке | 2Б. | Учні розв'язують задачу на різницеве порівняння остачі (задача в три дії). |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Одиниці довжини. Метр» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота «Розв'язання задач вивчених видів» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Учні закріплюють уміння розв'язувати задачі вивчених видів: на знаходження суми та остачі, на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел. |
2. | Діагностична робота з теми «Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Учні закріплюють уміння знаходити співввідношення між одиницями довжини, розвивають обчислювальні навички. |