Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розрядні числа 10 — 100. Додавання і віднімання круглих чисел | Учні закріплюють поняття круглі числа, вчаться додавати та віднімати круглі числа. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скільки? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні з'ясовують кількість олівців/фарб у коробках на основі нумерації двоцифрових круглих чисел. |
2. | Розташуй числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні розташовують п'ять круглих чисел в порядку зростання /спадання. |
3. | Істинні рівності й нерівності | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають з поданих рівностей та нерівностей істинні. Порівняння круглих двоцифрових чисел. |
4. | Невідомий доданок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні знаходять невідомй доданок за даними таблиці (круглі числа). |
5. | Відгадай число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні відгадують пропущені числа (невідомі компоненти дії віднімання: зменшуване і від'ємник). |
6. | Порівняй числа | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Учні вчаться порівнювати круглі числа, знаходити, на скільки одне число більше/менше іншого. |
7. | Значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні складають вирази на додавання і віднімання круглих чисел, усно і знаходять цих значення виразів. |
8. | Задача про солодощі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують задачу на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць, числові дані — круглі числа. |
9. | Знайди рукавички | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні з'єднують між собою вирази, записані на рукавичках, та числові значення, записані на шапочках. (Додавання і віднімання круглих чисел). |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача про місткість | Інший | середнє | 2Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого другого доданка, числові дані — круглі числа. |
2. | Задача про прання | Інший | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходженння невідомого від'ємника, числові дані — круглі числа. |
3. | Вираз у дві дії | Інший | важке | 2Б. | Учні знаходять значення виразу в дві дії на додавання і віднімання круглих чисел. |
4. | Порівняй, не обчислюючи | Інший | важке | 3Б. | Учні порівнюють два числові вирази, не виконуючи обчислень на основі властивостей додавання і віднімання круглих чисел. |
5. | Морський бій | Інший | важке | 3Б. | Учні розв'язують приклади на збільшення/зменшення на кілька одиниць, використовуючи дані таблиці, додавання і віднмання круглих чисел. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Розрядні числа 10 — 100» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Закріплення поняття круглого числа; вміння порівнювати круглі числа, додавати і віднімати круглі числа на основі заміни їх десятками. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Додавання і віднімання круглих чисел» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Удосконалення вмінь додавати і віднімати круглі числа, розв'язувати задач на знаходження невідомих компонентів. |