Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числа 11 — 20 | Учні знайомляться з числами 11 — 20, вчаться утворювати, записувати та читати числа в межах 20. |
2. | Лічба, порівняння чисел 11-20 | Учні вчаться рахувати в межах 20, порівнювати між собою двоцифрові числа. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скільки фруктів? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють лічбу в межах 20, уміння записувати числа другого десятка. |
2. | Порядок чисел | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють порядок чисел в межах 20 ( зростання /спадання). |
3. | Запис числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють уміння правильно записувати числа в межах 20. |
4. | Запиши числом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні закріплюють розрядний склад двоцифрових чисел, вчаться рахувати яблука на малюнку та записувати їхню кількість, представлену у десятках і одиницях числом ( від10 до 20). |
5. | Розрядний склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють розрядний склад чисел в межах 20. Записують число у десятках та одиницях. |
6. | Попереднє (наступне) числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють поняття попереднє (наступне) числа до чисел другого десятка. |
7. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють уміння визначати попереднє і наступне числа до чисел другого десятка. |
8. | Сусіди числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють уміння визначати сусідів чисел 11 - 20. |
9. | Порівняй числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні порівнюють числа у межах 20 між собою. |
10. | Встав числа у віконечка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять невідомі доданок та від'ємник, пригадуючи прийоми додавання і віднімання 1 в межах 20. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильні нерівності | Інший | середнє | 1Б. | Вибираючи правильні нерівності серед поданих, учні закріплюють уміння порівнювати числа в межах 20 між собою. |
2. | Порахуй кульки і порівняй | Інший | середнє | 2Б. | Учні рахують кульки на картинках і вибрають нерівність, яка описує дану ситуацію. |
3. | Відшукай числа | Інший | важке | 3Б. | Учні закріплюють послідовність чисел в межах 20, поняття «більше», «менше». |
4. | Встав цифру, щоб нерівність стала вірною | Інший | важке | 1Б. | Учні закріплюють відношення «більше», «менше», вчаться порівнювати числа другого десятка. |
5. | Задача про бантики | Інший | важке | 4Б. | Учні розв'язують логічну задачу, встановлюють довжину кожної стрічки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Числа 11 – 20. Утворення, запис, читання, порівняння чисел в межах 20» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Числа 11 – 20. Утворення, запис, читання, порівняння чисел в межах 20». |