Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Десяток. Лічба десятками Учні знайомляться з групуванням предметів при лічбі великої кількості предметів, з новою лічильною одиницею — десятком; вчаться рахувати десятками.
2. Дециметр Учні знайомляться з поняттям «дециметр».
3. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки Учні вчаться порівнювати числа, подані в десятках; ознайомлюються з додаванням і відніманням чисел, поданих в десятках.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди десяток 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні рахують предмети і вибирають малюнок, на якому «десяток» предметів.
2. Встав пропущене число. (Переставний закон додавання) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вставляють пропущене в рівності число, використовуючи переставний закон додавання.
3. Вибери, що можна виміряти у дециметрах 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вибирають малюнок предмета, довжину якого можна виміряти в дециметрах ( до 10 дм)
4. Порівняй 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють уміння порівнювати між собою десятки.
5. Знайди найбільшу величину 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні вибирають найбільшу величину довжини, серед представлених, як у сантиметрах, так і у дециметрах.
6. Обчисли за зразком 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять суму і різницю (числа подані в десятках).
7. Заповнення таблиці (сума) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні повторюють назви чисел при додаванні, заповнюють таблицю на знаходження суми двох чисел, виражених у десятках.
8. Вибір прикладів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вибирають вирази, значення яких дорівнює даному числу, до 10 десятків.
9. Пропущене число (різниця) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють назви чисел при відніманні, знаходять пропущений від'ємник (дані подані у десятках).
10. Пропущене число (сума) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють уміння знаходити невідомий доданок ( дані подані у десятках).
11. Задача про кульки 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження суми двох чисел, виражених десятками.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Задача про їдальню Інший середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження остачі, використані числа, виражені десятками.
2. Задача про рибалок Інший важке 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого даданка (дані задачі виражені в десятках).
3. На скільки довше (коротше) Інший важке 1Б. Учні розв'язуть задачу на порівняння довжини шматків дроту, виражених у дециметрах.
4. Приклад з трьох чисел Інший важке 3Б. Учні розв'язують приклад з трьох чисел, тренуються додавати і віднімати десятки.
5. Чотири числа Інший важке 5Б. Учні виконують ланцюжок дій додавання і віднімання десятків.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми « Десяток – лічильна одиниця. Дециметр. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки» 00:20:00 середнє 10Б. Узагальнення знань з теми «Десяток – лічильна одиниця. Дециметр. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки».