Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Кілограм | Учні засвоюють уявлення про нову величину - масу та одиниці вимірювання маси - кілограм. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що важче? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають важчий предмет, спираючись на шальки терезів. |
2. | Зайва величина | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять зайву величину серед поданих одиниць довжини і маси. |
3. | Найбільша одиниця маси | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають найбільшу одиницю масу серед поданих у кілограмах. |
4. | Порівняй одиниці маси | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні порівнюють одиниці маси між собою. |
5. | Вибери вираз, виконай обчислення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вибирають серед поданих виразів з іменованими числами вираз з однаковими величинами і знаходять його значення. |
6. | Визнач вагу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні визначають вагу товару за малюнком,знаходячи суму чисел на гирях. |
7. | Задача про овочі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні аналізують задачу на знаходження суми двох чисел, сполучають її із виразом і знаходять йго значення. |
8. | Задача про борошно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | За коротким записом учні складають задачу на знаходження різниці і розв'язують її. |
9. | Порівняй | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні порівнюють одиниці вимірювання (вираз і число). |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери питання і розв'яжи задачу | Інший | середнє | 2Б. | Учні вибирають питання до умови задачі і розв'язують задачу, що вийшла (на порівняння) |
2. | Задача про фрукти | Інший | важке | 2Б. | Учні розв'язують складену задачу, в якій потрібно визначити кількість фруктів, які залишилися на складі. |
3. | Чия ноша важча? | Інший | середнє | 2Б. | Задача на різницеве порівняння двох сум. Порівнюється вантаж двох хлопчиків (додавання кількох доданків) і визначається чий вантаж важче, на скільки кілограмів. |
4. | Визнач масу за малюнком | Інший | важке | 1Б. | Потрібно визначити масу кавуна або дині, зображених на малюнку. |
5. | Назви найлегший фрукт. Логічна задача | Інший | важке | 2Б. | Аналізуючи ланцюжок порівнюваних фруктів, визначається найлегший і найважчий фрукт. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Маса. Кілограм. Дії з іменованими числами» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення знань з теми «Маса. Кілограм. Дії з іменованими числами» |