Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Місткість. Літр | Учні знайомляться з новою величиною вимірювання - місткістю та одиницею її вимірювання – літром. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Куди вміститься більше рідини? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні, спираючись на малюнки, вибирають посуд більшого об'єму. |
2. | Найбільша одиниця об'єму | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають серед запропонованих одиниць об'єму найбільше значення. |
3. | Величини та одиниці вимірювання | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Учні з'єднують назви величин та їх одинці вимірювання. |
4. | Скільки лійок можна наповнити? | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Аналізується кількість лійок, якою можна наповнити водою з відра. |
5. | Виконай порівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Порівнюються іменовані числа з однаковою одиницею виміру - літр. |
6. | Приклади за малюнком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні складають приклади за малюнком, записують їх та розв'язують. |
7. | Вода в каністрі | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження різниці. Потрібно визначити кількість літрів води, яка залишилося в каністрі. |
8. | Заповни бочку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно визначити кількість літрів води, необхідне для заповнення бочки доверху. |
9. | Скільки води витратила дівчинка? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача за малюнком | Інший | середнє | 1Б. | Учні складають за малюнком задачу на порівняння і розв'язують її. |
2. | Вибери дію і розв'яжи задачу | Інший | середнє | 2Б. | Учні складають задачу за малюнком (на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць), вибирають дію і розв'язують задачу. |
3. | Порівняй | Інший | середнє | 2Б. | Учні порівнюють числа, вставляють знаки > або <, знаходять, на скільки одне число більше/менше другого. |
4. | Вибери вираз і розв'яжи | Інший | середнє | 2Б. | Учні вибирають вираз на віднімання одиниць місткості і знаходять його значення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Місткість. Літр. Дії з іменованими числами» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Систематизація знань з теми «Місткість. Літр. Дії з іменованими числами». |