Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Додавання одноцифрового числа до двоцифрового без переходу через розряд | Учні знайомляться з прийомом додавання одноцифрового числа до двоцифрового без переходу через розряд. |
2. | Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового без переходу через розряд | Учні знайомляться з алгоритмом віднімання одноцифрового числа від двоцифрового без переходу через розряд. |
3. | Задачі на знаходження суми трьох доданків | Учні вчаться розв'язувати задачі на знаходження суми трьох доданків. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Додавання за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні виконують додавання в межах 20 без переходу через розряд за малюнком. |
2. | Обчисли за схемою | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні розв'язуть приклади на додавання і віднімання в межах 20 без переходу через розряд з опорою на схему. |
3. | Запис виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно записати вираз і обчислити суму двох чисел. |
4. | Знайти суму | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Необхідно знайти суму чисел в межах 20 без переходу через десяток. |
5. | Запиши вираз і знайди різницю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно записати вираз і обчислити різницю. |
6. | Істинні рівності | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Дано рівності (додавання і віднімання). Необхідно вибрати вірні рівності. |
7. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні заповнюють таблицю, розв'язуючи приклади на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
8. | Порівняй | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні порівнюють числа, знаходять на скільки одне число більше/менше іншого. |
9. | Що сховалось за сніжинками? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відшукаючи числа, що сховалися за сніинками, учні розв'язують приклади на знаходження невідомих від'ємника та зменшуваного. |
10. | Задача про м'ячики | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми. |
11. | Задача про яблука | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка. |
12. | Задача про білочку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми трьох доданків. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача про алею | Інший | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми трьох доданків. |
2. | Приклади в дві дії | Інший | важке | 4Б. | Перевіряється вміння знаходити значення виразів у дві дії (як додавання, так і віднімання). |
3. | Порівняння виразу і числа | Інший | середнє | 2Б. | Учні порівнюють вираз і число, виражені в одиницях довжини. Необхідно порівняти, перевівши дм в см і виконавши обчислення в лівій частині. |
4. | Новорічна ялинка | Інший | важке | 3Б. | Необхідно вирішити задачу: обчислити і порівняти. |
5. | Задача про суперечку | Інший | важке | 3Б. | Учні розв'язують задачу на поорівняння двох сум, додавання чисел в межах 20 без переходу через десяток. |
6. | Логічна задача | Інший | важке | 3Б. | Учні розв'язують логічну задачу на знаходження невідомого доданка, за існуючими даними: сумою та чисолом, яке показує, на скільки перший доданок більше, ніж другий. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Обчислення виду 14 + 2, 14 -2. Задачі на знаходження суми трьох доданків» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знаь з теми «Обчислення виду 14 + 2, 14 -2. Задачі на знаходження суми трьох доданків». |