Теорія:

Привіт, друже!
Давай пригадаємо, як називаються числа при відніманні.
  
На тарілці було \(5\) тістечок, я відклав на іншу тарілку \(2\) тістечка. Залишилось \(3\) тістечка.
 
змеш.png
 
\(5\) — зменшуване, \(2\) — від'ємник, \(3\) — різниця.
 
Запишемо рівність за малюнком.
 
\(5 - 2 = 3\)
Якщо від зменшуваного \(5\) відняти від'ємник — \(2\), отримаємо різницю — \(3\).
За цим малюнком можна скласти ще дві рівності.
 
\(3+ 2 = 5\)
Якщо до різниці \(3\) додати від'ємник — \(2\), то отримаємо зменшуване — \(5\).
\(5 - 3 = 2\)
Якщо від зменшуваного \(5\) відняти  різницю \(3\), то отримаємо від'ємник — \(2\).
Пограємо в гру?
 
Я задумав число, відняв від нього \(3\) і в результаті отримав \(4\). Яке число я задумав?
 
табл.png
 
Сподіваюся, ти його відгадав. Перевір себе, користуйся схемою.
 
сх.png
 
Число, яке я задумав зменшуванеціле число, ціле число знаходять дією додавання, щоб його знайти треба до числа \(4\), що отримали в результаті, додати число, що я відняв — \(3\).
 
сх1.png
Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник.
Продовжимо грати?
 
Я задумав число \(8\), відняв від нього деяке число, в результаті отримав \(6\).
 
зм1.png
 
Сподіваюся, ти його теж відгадав. Перевір себе, користуйся схемою.
 
сх2.png
 
Число, яке я відняв від'ємникце частина, бо я  його вилучив, а частину знаходять дією віднімання, щоб його знайти треба від цілого числа \(8\), яке я задумав, відняти другу частину — число, що залишилось — \(6\).
 
сх3.png
Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти  різницю.