Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числовий вираз | Учні знайомляться з поняттям про числовий вираз та його значення, вчаться записувати та читати числові вирази, що містять дії додавання і віднімання. |
2. | Задача на збільшення числа на кілька одиниць | Учні знайомляться із задачею на збільшення числа на кілька одиниць, вчаться малювати до неї схему та розв'язувати її. |
3. | Задача на зменшення числа на кілька одиниць | Учні знайомляться із задачею на зменшення числа на кілька одиниць, вчаться малювати до неї схему та розв'язувати її. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди числовий вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні повторюють поняття про числовий вираз, знаходять числові вирази серед математичних записів. |
2. | Котики і цуценята | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | У завданні подано малюнки котиків і цуценят. Необхідно порахувати тварин на кожному малюнку, порівняти їх кількість і обрати малюнок за умовою задачі. |
3. | Знайди значення виразів на додавання (віднімання) чисел 1-2 | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Учні знаходять значення виразів на додавання і віднімання чисел 1 і 2. |
4. | Знайди значення виразу на додавання (віднімання) чисел 3-4 | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Учні знаходять значення виразів на додавання (віднімання) чисел 3-4. |
5. | З'єднай вирази з однаковим значенням | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні знаходять значення виразів (суми і різниці), з'днують вирази з однаковим значенням. |
6. | Записати умову за допомогою цифр і знаків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні доповнюють умову задачі, використовуючи малюнок, за допомогою цифр та знаків записують розв'язання задачі |
7. | Склади вирази за малюнками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 8Б. | Учні складають вирази за малюнками, вибирають їх серед інших, знаходять їх значення. |
8. | Вирази на дві дії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять значення виразів на дві дії, закріплюють обчислювальні навчики в межах 10. |
9. | Постав іграшки на полички. Числові вирази на дві дії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні знаходять значення числових виразів на дві дії, з'єднують поличку, на якій записано вираз з відповідним числом на іграшці, що дорівнює значенню числового виразу. |
10. | Знайди висоту дерева | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують задачу на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Потрібно знайти висоту дерева. Поняття вище (нижче) пов'язуються з поняттями збільшити (зменшити) на певне число метрів. |
11. | Знайти ширину дороги | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують задачу на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Потрібно знайти ширину дороги. Поняття ширше (вужче) пов'язуються з поняттями збільшити (зменшити) на певне число метрів. |
12. | Знайди вік дівчинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на зменшення числа на кілька одиниць, визначають вік дівчинки. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача про дітей | Інший | важке | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми трьох чисел, закріплюють обчислювальні навички на додавання в межах 10. |
2. | Задача про овочі | Інший | важке | 2Б. | Учні складають задачу про овочі за коротким записом та записують розв'язання задачі, перевіряється уміння записувати і знаходити значення виразу на дві дії. |
3. | Визначити дане число | Інший | важке | 2Б. | Учні знаходять шукане число, якщо відомо, що воно збільшилося на кілька одиниць. |
4. | Салат | Інший | важке | 5Б. | Учні розв'язують текстову логічну задачу, повторюють склад чисел, поняття «більше — менше» |
5. | Порівняти кількість проданих квитків | Інший | важке | 3Б. | Пропонується текстова логічна задача, в якій первинна кількість проданих квитків була однаковою. Порівнюючи кількість проданих квитків за другу гоину роботи каси, потрібно вибрати правильний варіант відповіді і зробити висновок. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми « Вирази на 1 – 2 дії в межах 10. Задачі» | 00:30:00 | середнє | 20Б. | Узагальнення знань з теми « Вирази на 1 – 2 дії в межах 10. Задачі на збільшення (зменшення) чисел на кілька одиниць». |