Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Знаходження невідомого доданка | Учні повторюють компоненти дії додавання, вивчають правило на знаходження невідомого доданка. |
2. | Знаходження невідомого зменшуваного | Учні повторюють компоненти дії віднімання, вивчають правило на знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника. |
3. | Задача на знаходження невідомого доданка | Учні вчаться розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка. |
4. | Задача на знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника | Учні вчаться розв'язувати задачі на знаходення невідомих компонентів дії віднімання: зменшуваного і від'єммника. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди, де пропущено від'ємник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять серед рівостей ті, де пропущено невідомий від'ємник. |
2. | Пропущене число | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні вставляють у віконечко пропущене число ( невідоме зменшуване або від'ємник), користуючись підказкою. |
3. | Пропущене число | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Необхідно вставити пропущене число, (сума двох чисел від 1 до 5). Учні виконують розрахунки, користуючись підказкою. |
4. | Заповни таблицю (невідомий доданок) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють назви компонентів при додаванні, заповнюють таблицю на знаходження невідомого доданка. |
5. | Запиши доданок у таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Учні знаходять невідомий доданок і заповнюють порожні віконечка таблиці. |
6. | Яке число сховала комашка? | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Учні пригадують правило знаходження невідомих компонентів віднімання, заповнюють порожні клітинки, які сховала комашка. |
7. | Вибери фрукти для йогурта | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні повтрюють правила знаходження невідомих компонетів додавання і віднімання, співвідносять відповідь з малюнком, який відповідає тій самій кількості елементів. |
8. | Знайди зменшуване, від'ємник. Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Учні пригадують правило знаходження невідомих компонентів віднімання, заповнюють таблицю, вставляючи невідомі від'ємники та зменшувані. |
9. | Жабки і дощик | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні розв'язують приклади на знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання, добирають крапельку з числом, що треба вставити у пропущений квадрат. |
10. | Задача про кульки (невідомий доданок) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка з опорою на малюнок. |
11. | Задача про кота | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учн складають і розв'язують дві задачі на знаходження невідомих компонентів дії віднімання за коротким записом. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери дію+ чи - та розв'яжи задачу | Інший | важке | 6Б. | Учні читать задачі трьох видів на знаходження компонентів дії додавання і віднімання, вибирають дію, якою розв'язується задача та записують розв'язання кожної задачі. |
2. | Вибери задачу до схеми | Інший | важке | 4Б. | Учні повинні з'єднати задачі на знаходження невідомих компонентів дії додавання і віднімання зі схемою та роз'язати задачу на знаходження невідомого доданка. |
3. | Тарілки з фруктами | Інший | важке | 6Б. | Учні розв'язують текстову задачу з логічним навантаженням на додавання, віднімання в межах 10. |
4. | Дівчата у ляльковому театрі | Інший | важке | 3Б. | Учні розв'язують текстову задачу з логічним навантаженням, повторюють поняття (ближче - далі). |
5. | Встав пропущені знаки | Інший | важке | 4Б. | Уччі з'ясовують, які дії + чи - пропущені у рівності на три дії, розвивають уміння спостережливості, логічне мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Знаходження невідомого доданка, зменшуваного і від’ємника. Задачі» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Узагальнення знань з теми «Знаходження невідомого доданка, зменшуваного і від’ємника. Задачі». |