Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Раніше-пізніше, спочатку-потім. | Дається поняття часових відношень: «раніше», «пізніше», «спочатку», «потім». |
2. | Угорі, унизу, справа, зліва, посередині, між | Учні знайомляться з просторовими відношеннями: «вгорі», «внизу», «зліва»,«справа»; розвивають навички визначення місця розташування предметів (ліворуч, праворуч, між, посередині). |
3. | Лічба предметів. Правила лічби. Кількісна і порядкова лічба | Учні знайомляться з множиною, як сукупністю предметів, з правилами лічби, ознайомлюються з поняттями «кількісна і порядкова лічба» та їх відмінністю. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Раніше чи пізніше? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні розвивають уявлення про зміну предметів з часом, про тимчасові відносини «раніше/пізніше» , вчаться розуміти і правильно вживати в мові слова «раніше», «пізніше». |
2. | Лічба предметів. Скільки? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться визначати кількість предметів при лічбі |
3. | Ліворуч, праворуч | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Учні розвивають уміння визначати розміщення предметів відносно себе та будь-якого предмета, а також за малюнком визначати напрямок руху: ліворуч, праворуч. |
4. | Зліва, справа | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Учні вчаться знаходити розташування предметів, користуючись словами: зліва, справа. |
5. | Попереду, позаду, перший, останній | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться визначати напрямки руху і вказувати місце знаходження об’єкта, |
6. | Між, над, під | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні розвивають уміння визначати розміщення предметів у просторі відносно інших предметів, користуватись словами «між», «над», «під». |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Лічба предметів. Скільки? Котрий? | Інший | середнє | 2Б. | Учні вправлються у лічбі предметів, як кількісній, так і порядковій, розвивають просторові уявлення, увагу, мислення. |
2. | Хто в будиночку живе? | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння визначати розміщення предметів відносно себе та будь-якого предмета, а також за зображенням будиночка з героями казок визначати їх положення: правіше або лівіше, над або під, між. |
3. | Логічне завдання. Де чий будиночок? | Інший | важке | 5Б. | Учні вправляються у кількісній лічбі предметів, вчаться порівнювати предмети за висотою, розвивають логічне мислення |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Встановлюємо просторові відношення» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення знань з теми «Встановлюємо просторові відношення». |