Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Число і цифра. Числа 1-10 Учні знайомляться з поняттями число, цифра, вчаться співвідносити число і кількість предметів, записувати їх цифрою.
2. Порівняння чисел. Числова рівність і нерівність. Учні знайомляться з поняттями: «числова рівність», «числова нерівність», «більше», «менше», «дорівнює».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Три картинки 1 вид - рецептивний легке 3Б. Учні рахують кількість предметів на кожному малюнку, записують число цифрами від 1 до 3.
2. Порахуй солодощі. Число і цифра 3 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться рахувати предмети, співвідносити множину з трьох предметів з цифрою 3.
3. Кого найбільше? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться правильно рахувати предмети множини тварин і знаходити їх найбільшу кількість.
4. Вибір числа 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Учні закріплюють уміння лічити предмети до 9, вибирати відповідну цифру, що позначає кількість предметів у множині.
5. Скільки казкових героїв? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Відшукуючи картинку, на якій зображено певна кількість казкових героїв, від 1 до 5, учні закріплюють уміння рахувати премети, співвідностити кількість предметів з цифрою.
6. Знайди малюнок 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні тренуюються у лічбі предметів, розвивають уміння співвідносити кількість предметів у множинах з відповідною цифрою.
7. «Так чи ні?» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вчаться порівнювати множини предметів за кількістю, закріплюють поняття «більше», «менше», «однакова кількість».
8. Встав знак >, < або= (шкільне приладдя) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють уміння порівнювати множини за кількістю предметів, обирати вірний знак (<,>, =).
9. Ліворуч або праворуч 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні тренуються в кількісній лічбі предметів (дерев), вчаться позначати число на письмі цифрою, повторюють поняття ліворуч, праворуч.
10. Скільки ліворуч і праворуч? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні повторюють поняття ліворуч, праворуч, вчаться рахувати предмети від 2 до 5 і позначати кількість предметів на письмі цифрою.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розклади фрукти іягоди на тарілочки. Інший важке 7Б. Учні рахують предмети (фрукти і ягоди) і співвідносять їхню кількість з відповідною цифрою, розкладаючи на тарілочки, розвивається увага, логічне мислення.
2. Скільки фігур? Інший важке 3Б. Учні повторюють назви геометричних фігур, розвивають уміння розпізнавати їх за кольором і формою, рахувати геометричні фігури та співвідности їхню кількість з відповідною цифрою, розвивають логічне мислення, увагу.
3. Порахуй шкарпетки Інший важке 3Б. Учні повторюють поняття «пара», вчаться знаходити пари шкарпеток, встановлювати їх кількість, розвивають увагу, мислення.
4. Розмісти казкових героїв у вагонах Інший важке 3Б. Учні тренуються у порядковій лічбі спрва наліво і зліва направо, визначають розташування героїв казок у вагонах поїзда: їдуть у одному або в різних вагонах.
5. Завдання на логіку. Порядковий номер днів тижня. Інший важке 6Б. Учні повторюють порядкову лічбу, вчаться записувати порядковий номер дня тижня цифрою, розвивають логічне мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Числа 1-10. Порівняння чисел. Числові рівності і нерівності» 00:25:00 середнє 13Б. Узагальнення знань з теми «Числа 1-10. Порівняння чисел. Числові рівності і нерівності».