Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Число і цифра 0 | Опис Учні знайомляться з числом і цифрою0. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Скільки тварин і предметів? | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 2Б. | Опис Учні закріплюють навички кількісної лічби предметів від 1 до 10, записують кількість предметів числами, відсутність предметів на малюнку записують цифрою 0. |
Номер 2. | Назва Вибери рівність | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Учні закріплюють уміння записувати рівності за малюнком, вибирають рівність на віднімання рівних чисел в межах п'яти. |
Номер 3. | Назва Знайди ключі | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Учні розвивають уміння розв'язувати приклади на віднімання в межах п'яти, закріплюються уміння віднімати приклади виду 3-3. |
Номер 4. | Назва Порахуй цукерки | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Учні закріплюють навички кількісної лічби, а також віднімання однакових чисел. |
Номер 5. | Назва На яку квітку спуститься бджілка? | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 4Б. | Опис Учні закріплюють навички розв'язувати приклади на додавання і вднімання з нулем. |
Номер 6. | Назва Порівняння двох чисел | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Учні закріплюють уміння порівнювати числа в межах десяти з нулем. |
Номер 7. | Назва Число 0 | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 3Б. | Опис Учні закріплюють уміння знаходити різницю двох однакових чисел, віднімати 0 від числа та додавати числа до нуля в межах 10. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Кіт-рибалка | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Учні закріплюють віднімання круглих чисел та віднімання чисел в межах п'яти. |
Номер 2. | Назва Сузір'я | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Учні закріплюють навички додавання і віднімання з нулем, повторюють склад чисел 4 — 7. |
Номер 3. | Назва Пропущене число | Вид Інший | Складність важке | Бали 3Б. | Опис Задання на розвиток логічного мислення. Необхідно вставити в чарівний квадрат число - від 1 до 9. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренування з теми «Число і цифра 0. Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа» | Рекомендований час: 00:30:00 | Складність середнє | Бали 8Б. | Опис Узагальнення знань з теми «Число і цифра 0. Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа». |