Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Геометричні фігури: точка, промінь, відрізок, прямі лінії, ламані, багатокутники Учні знайомляться з поняттями: «точка», «пряма лінія», «крива лінія», «ламана», «промінь», «відрізок», «кут», «многокутники».
2. Плоскі та об'ємні геометричні фігури Учні знайомляться з плоскими й об’ємними фігурами, вчаться розуміти різницю між ними й розвиваютьуміння сортувати їх за відповідними категоріями.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Пряма, відрізок, промінь, кут 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться розрізняти геометричні фігури: пряму, відрізок, промінь.
2. Визначити фігуру певного кольору (пряма, відрізок, крива лінія, точка) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні повторюють поняття: «точка», «пряма лінія», «крива лінія», «відрізок», вчаться розрізняти їх за формою і кольорами.
3. Вибір фігури (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють назви геометричних фігур: трикутник, чотирикутник, квадрат, круг, вчаться їх розпізнавати.
4. Назва фігури (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг, п'ятикутник, шестикутник) 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Учні вчаться розпізнавати плоскі геометричні фігури: квадрат, круг, трикутник, прямокутник, п'ятикутник. чотирикутник, шестикутник.
5. Порівняй довжини відрізків 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Аналізуючи малюнок, учні порівнюють довжини вдрізків, визначаючи, який відрізок довший або коротший.
6. Знайди предмет прямокутної форми 3 вид - аналіз середнє 2Б. Учні закріплюють поняття «плоскі фігури», вчаться розуміти різницю між ними, сортувати їх за відповідними категоріями та співвідносити з відповідними за формою предметами навкольшнього світу.
7. Визначити положення фігури на малюнку (круг, квадрат, трикутник, прямокутник) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють назви плоских фігур: трикутник, круг, квадрат, прямокутник, визначають положення зображених на малюнку фігур, відносно інших, повторюють порядкову лічбу.
8. Порахуй кількість фігур. (Промінь. Пряма. Відрізок) 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні розвивають уявлення та поняття про геометричні фігури (пряму лінію, промінь, відрізок. квадрат), вчаться відрізняти їх між собою. В процесі аналізу учні співвідносять кількість геометричних фігур між собою, розвивають логічне мислення.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначити правильність твердження Інший важке 3Б. Учні розвивають уміння визначати правильність твердження, аналізуючи малюнок.
2. Напрямок знизу вгору - зверху вниз Інший важке 3Б. Учні розвивають просторове уявлення, уміння орієнтуватися на площині за поданим напрямком, повторюють відомі геометричні фігури.
3. Об'ємні фігури Інший важке 6Б. Учні закріплюють поняття «об’ємні фігури», вчаться розуміти різницю між ними, сортувати їх за відповідними категоріями та співвідносити з відповідними за формою предметами навкольшнього світу, розвивається просторове мислення й зорове сприйняття дитини.
4. Логічне завдання. Якої фігури не вистачає? Інший важке 2Б. Учні закріплюють назви геометричних фігур: трикутник, квадрат, круг, паралелограм, п'ятикутник, ромб, вчаться їх розпізнавати, працюючи з «магічним квадратом», розвивають логічне мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Вивчаємо геометричні фігури» 00:20:00 середнє 12Б. Узагальнення знань з теми «Вивчаємо геометричні фігури».