Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Операції додавання і віднімання. Знаки + і - | Учні знайомляться з операціями додавання і віднімання. Знаками + і -. |
2. | Попереднє і наступне числа | Учні знайомляться з поняттями «попереднє», «наступне» числа, «сусіди числа». |
3. | Склад чисел 2-5 | Учні знайомляться зі складом чисел 1-5. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хто сусіди? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні закріплюють поняття «попереднє», «наступне» числа, «сусіди числа». |
2. | Знайди, де виконується додавання | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Учні закріплюють поняття «додати», «відняти», вибирають малюнок, до якого треба виконати дію додавання. |
3. | Засели будиночок. Попереднє, наступне число | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Учні закріплюють поняття «попереднє», «наступне» числа, «сусіди числа». |
4. | Склади рівності за малюнком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні закріплюють розуміння змісту дії додавання, поняття «додати», вчаться складати приклади на додавання за малюнком. |
5. | Знайди невідоме число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні повторюють поняття «менше», «більше», вибирають із запропонованого ряду числа, які можна вставити в нерівність. |
6. | Перед або за числом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні пригадують поняття «попереднє» і «наступне» число і вставляють число, яке знаходиться перед або за даним числом ( від 1 до 5). |
7. | Іграшковий магазин | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні повторюють склад числа, розв'язують приклади на склад чисел 3, 4, 5 і вибирають іграшку в магазині. |
8. | Посади метелика на квітку. Склад чисел 2-5 | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Учні повторюють склад чисел від 2 до 5. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери приклад, що ілюструє склад числа | Інший | важке | 4Б. | Учні пригадують склад чисел від трьох до п'яти і вибирають приклади, що ілюструють склад даного числа. |
2. | Пропущене число | Інший | важке | 2Б. | Учні пригадують склад чисел від 2 до 5 і вставляють у віконце пропущене число. |
3. | Встав у нерівність пропущене число | Інший | важке | 2Б. | Учні повторюють поняття «більше«, «менше» і вставляють у нерівність пропущене число. |
4. | Логічне завдання. Порівняння фігур | Інший | важке | 4Б. | Учні знаходять на обох малюнках всі трикутники і порівнюють їх кількість. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Знаки «+», «-», «=». Додавання. Віднімання. Попереднє і наступне числа» | 00:30:00 | середнє | 18Б. | Узагальнення знань з теми «Знаки «+», «-», «=». Додавання. Віднімання. Попереднє і наступне числа». |