Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Операції додавання і віднімання. Знаки + і - Учні знайомляться з операціями додавання і віднімання. Знаками + і -.
2. Попереднє і наступне числа Учні знайомляться з поняттями «попереднє», «наступне» числа, «сусіди числа».
3. Склад чисел 2-5 Учні знайомляться зі складом чисел 1-5.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Хто сусіди? 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні закріплюють поняття «попереднє», «наступне» числа, «сусіди числа».
2. Знайди, де виконується додавання 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Учні закріплюють поняття «додати», «відняти», вибирають малюнок, до якого треба виконати дію додавання.
3. Засели будиночок. Попереднє, наступне число 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Учні закріплюють поняття «попереднє», «наступне» числа, «сусіди числа».
4. Склади рівності за малюнком 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні закріплюють розуміння змісту дії додавання, поняття «додати», вчаться складати приклади на додавання за малюнком.
5. Знайди невідоме число 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні повторюють поняття «менше», «більше», вибирають із запропонованого ряду числа, які можна вставити в нерівність.
6. Перед або за числом 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні пригадують поняття «попереднє» і «наступне» число і вставляють число, яке знаходиться перед або за даним числом ( від 1 до 5).
7. Іграшковий магазин 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Учні повторюють склад числа, розв'язують приклади на склад чисел 3, 4, 5 і вибирають іграшку в магазині.
8. Посади метелика на квітку. Склад чисел 2-5 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Учні повторюють склад чисел від 2 до 5.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибери приклад, що ілюструє склад числа Інший важке 4Б. Учні пригадують склад чисел від трьох до п'яти і вибирають приклади, що ілюструють склад даного числа.
2. Пропущене число Інший важке 2Б. Учні пригадують склад чисел від 2 до 5 і вставляють у віконце пропущене число.
3. Встав у нерівність пропущене число Інший важке 2Б. Учні повторюють поняття «більше«, «менше» і вставляють у нерівність пропущене число.
4. Логічне завдання. Порівняння фігур Інший важке 4Б. Учні знаходять на обох малюнках всі трикутники і порівнюють їх кількість.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Знаки «+», «-», «=». Додавання. Віднімання. Попереднє і наступне числа» 00:30:00 середнє 18Б. Узагальнення знань з теми «Знаки «+», «-», «=». Додавання. Віднімання. Попереднє і наступне числа».