Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Множення числа 4. Множення на 4 | Множення числа 4. Множення на 4. |
2. | Таблиця множення на 4. Знаходження частки по таблиці множення | Таблиця множення на 4. Знаходження приватного по таблиці множення. |
3. | Різні способи обчислення | Різні способи обчислення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Множення на 4, множення числа 4 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на перевірку знань таблиці множення на 4, переставний закон множення. |
2. | Текстова задача (мавпи) | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Рішення текстової задачі, застосування таблиці множення на 4. |
3. | Ділення по таблиці множення | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Ділення з опорою на знання таблиці множення на 4. |
4. | Правильні рівності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення знання таблиці множеня числа 4. |
5. | Таблиця (множення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Знаходження невідомого компонента. Знання таблиці множення на 3 та на 4. |
6. | Таблиця (ділення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Знаходження невідомого компонента дії ділення. Застосування таблиці множення на 3 та на 4. |
7. | Результати в порядку зростання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Обчислення часток та добутків. Розміщення чисел упорядку зростання. |
8. | Порівняння добутків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застосування таблиць множення на 2, на 3 і на 4. Порівняння двоцифрових чисел. |
9. | Значення виразу з дужками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Обчислення значення виразу з дужками. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Значення виразу без дужок | Інший | середнє | 3Б. | Обчислення значення виразу на дії різного ступеня. Застосування таблиць множення на 2 і на 4. |
2. | Текстова задача (вода) | Інший | середнє | 2Б. | Розв'язання складеної задачі на знаходження суми однакових доданків. Застосування таблиць множення на 2 і на 4. |
3. | Вираз за словесним описом (частка) | Інший | важке | 3Б. | Складання виразу. Обчислення значення виразу. |
4. | Вираз за словесним описом (різниця) | Інший | важке | 3Б. | Складання виразу. Обчислення значення виразу. |
5. | Вираз за словесним описом (сума) | Інший | важке | 3Б. | Складання виразу. Обчислення значення виразу: множення, ділення і додавання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відповіді в порядку спадання | Інший | середнє | 3Б. | Частки і добутки. |
2. | На один доданок більше | Інший | середнє | 1Б. | Слід знайти пропущений множник в рівності. |
3. | Текстова задача (ніжки) | Інший | легке | 2Б. | Рішення текстової задачі, застосування таблиці множення на 4. |
4. | Текстова задача (сім'ї) | Інший | середнє | 4Б. | Рішення текстової задачі. Застосування таблиць множення на 3 та на 4. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Таблиця множення на 4» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Закріплення навички множення числа 4. |
2. | Тренування з теми «Таблиця множення на 4» | 00:15:00 | середнє | 13Б. | Закріплення навички множення числа 4. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Таблиця множення на 4» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Рішення текстової задачі, застосування таблиці множення на 4. Таблиця (множення). Застосування таблиці множення на 3 та на 4. Таблиця (ділення). Застосування таблиці множення на 3 та на 4. |
2. | Перевірочна робота з теми «Таблиця множення на 4» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Завдання на перевірку знань таблиці множення на 4, переставнийзакон множення. Слід знайти пропущений множник в рівності. Відповіді в порядку спадання. Частки та добутки. Рішення текстової задачі. Застосування таблиць множення на 3 та на 4. Складання виразу. Обчислення значення виразу: множення, ділення і складання. |