Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Іменовані числа | Теоретичні відомості. |
2. | Дії з іменваними числами | Теоретичні відомості. |
3. | Одиниці вимірювання | Теоретичні відомості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди іменоване | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. |
2. | Просте іменоване | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування тоеретичних знань. |
3. | Утвори складене іменоване | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дії з іменованими числами. |
4. | Знайди пару | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування тоеретичних знань. |
5. | Доповни ряд | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування тоеретичних знань. |
6. | Утвори просте іменоване | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Дії з іменованими числами. |
7. | Додай іменовані | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дії з іменованими числами. |
8. | Відніми змінну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Віднімання в межах 100 з переходом через 10. Вирази зі змінною. |
9. | Відніми від змінної | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Віднімання в межах 100 з переходом через 10. Вирази зі змінною. |
10. | Додай змінну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання в межах 100 з переходом через 10. Вирази зі змінною. |
11. | Додай до змінної | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання в межах 100 з переходом через 10. Вирази зі змінною. |
12. | Невідоме зменшуване | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання в межах 100 з переходом через 10. Вирази зі змінною. |
13. | Невідомий від'ємник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знаходження невідомого компонента. |
14. | Невідомий доданок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знаходження невідомого компонента. |
15. | Вираз з дужками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дії з іменованими числами. |
16. | Обчисли з Совуничем | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дії з іменованими числами. |
17. | Розстав числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порівняння іменованих чисел. |
18. | Склади і обчисли | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання виразів за описом. |
19. | Відніми іменовані | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дії з іменованими числами. |
20. | Запиши вираз і обчисли | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання виразів за словесним описом. |
21. | Знайди значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порозрядне додавання в межах 100 з переходом через 10. |
22. | Обчисли значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порозрядне додавання в межах 100 з переходом через 10. |
23. | Що більше? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Порівняння іменованих чисел. |
24. | Дбайливі кроти | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Задача на збільшення числа на кілька одиниць. |
25. | Бензин в баці | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Складена задача на знаходження суми і різниці. |
26. | Дослідження Совунича | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Задача на збільшення числа на кілька одиниць в непрямій формі. |
27. | Вік Совунича | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Складена задача на збільшення числа на кілька одиниць та знаходження суми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Похід | Інший | важке | 3Б. | Задача на різницеве порівнянняі. |
2. | Різнокольорові стрічки | Інший | важке | 4Б. | Задача на знаходження суми. |
3. | Зерно в мішку | Інший | важке | 5Б. | Складена задача на знаходження різниці і суми. |
4. | Самий великий хот-дог | Інший | важке | 3Б. | Задача на зменшення числа на кілька одиниць. |
5. | Носоріг і Зебра | Інший | важке | 3Б. | Складена задача на збільшення числа на кілька одиниць та різницеве порівняння. |
6. | Фабування паркану | Інший | важке | 3Б. | Задача на знаходження різниці. |
7. | Хто кинув м'яч далі? | Інший | важке | 3Б. | Потрібно порівняти результати кидків і зробити висновок, хто з хлопців кинув далі. |
8. | Хто помилився? | Інший | важке | 3Б. | Потрібно порівняти результати вимірювань і зробити висновок, хто з хлопців не помилився. |
9. | Цар звірів | Інший | важке | 3Б. | Складена задача на збільшення числа на кілька одиниць та зменшення числа на кілька одиниць. |
10. | Яблуня та вишня | Інший | важке | 3Б. | Задача на зменшення числа на кілька одиниць в непрямій форміі. |
11. | Щедрий врожай | Інший | важке | 3Б. | Задача на знаходження суми трьох доданків. |
12. | Визнач вагу кошеня і цуценя | Інший | важке | 3Б. | Потрібно визначити вагу кошеня і цуценя разом, знаючи їх вагу разом з вагою дівчинки. |
13. | Що легше чи важче? | Інший | важке | 1Б. | Аналізується картинка і робиться висновок співвідношення мас. |
14. | Назви найлегший фрукт | Інший | важке | 3Б. | Аналізуючи ланцюжок порівнюваних фруктів, визначається найлегший і найважчий фрукт. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши іменовані | Інший | легке | 4Б. | Застосування тоеретичних знань. |
2. | Знайди пару | Інший | легке | 1Б. | Застосування тоеретичних знань. |
3. | Продовж ряд | Інший | легке | 4Б. | Застосування тоеретичних знань. |
4. | Складене іменоване | Інший | легке | 1Б. | Застосування тоеретичних знань. |
5. | Розстав числа | Інший | середнє | 2Б. | Порівняння іменованих чисел. |
6. | Склади за описом | Інший | середнє | 1Б. | Обчислення виразів. |
7. | Добери значення | Інший | середнє | 2Б. | Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через 10. Порівняння виразів. |
8. | Запиши і обчисли | Інший | середнє | 1Б. | Складання виразів за словесним описом. |
9. | Знайди значення | Інший | середнє | 4Б. | Обчислення виразів. |
10. | Невідомий доданок | Інший | середнє | 2Б. | Знаходження невідомого компонента. |
11. | Скільки залишилось? | Інший | важке | 3Б. | Складена задача на знаходження суми і різниці. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми ««Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:35:00 | легке | 9Б. | Застосування теоретичних знань. Додавання і віднімання іменованих чисел. Вирази зі змінною. Робота з задачами. |
2. | Тренування 2 з теми ««Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:35:00 | легке | 10Б. | Застосування теоретичних знань. Додавання і віднімання іменованих чисел. Знаходження невідомого компонента. Робота з задачами. |
3. | Тренування 3 з теми ««Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:35:00 | середнє | 10Б. | Застосування теоретичних знань. Додавання і віднімання іменованих чисел. Робота з задачами. |
4. | Тренування 4 з теми ««Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:40:00 | середнє | 10Б. | Застосування теоретичних знань. Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Робота з задачами. |
5. | Тренування 5 з теми ««Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:40:00 | важке | 8Б. | Застосування теоретичних знань. Додавання і віднімання іменованих чисел. Робота з задачами. |
6. | Тренування 6 з теми ««Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:40:00 | важке | 11Б. | Застосування теоретичних знань. Додавання і віднімання іменованих чисел. Вирази зі змінною. Робота з задачами. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота 1 з теми «Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:35:00 | легке | 6Б. | Додавання і віднімання іменованих чисел. Робота з задачами. |
2. | Домашня робота 2 з теми «Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:35:00 | середнє | 7Б. | Додавання і віднімання іменованих чисел. Робота з задачами. |
3. | Домашня робота 3 з теми «Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:35:00 | середнє | 4Б. | Додавання і віднімання іменованих чисел. Складання і обчислення виразів за описом. Робота з задачами. |
4. | Домашня робота 4 з теми «Іменоване число». Дії над ними. Перетворення «мішаного» у звичайне.» | 00:35:00 | важке | 5Б. | Додавання і віднімання іменованих чисел. Робота з задачами. |
5. | Діагностична робота 1 з теми «Іменоване число». Дії з ними. Перетворення «мішаного» у звичайне» | 00:30:00 | легке | 9Б. | Застосування теоретичних знань. Розв'язування задач. Додавання і віднімання іменованих чисел. |
6. | Діагностична робота 2 з теми «Іменоване число». Дії з ними. Перетворення «мішаного» у звичайне» | 00:35:00 | середнє | 11Б. | Застосування теоретичних знань. Розв'язування задач. Додавання і віднімання іменованих чисел. Вирази зі змінними.Дії з іменованими числами. |
7. | Діагностична робота 3 з теми «Іменоване число». Дії з ними. Перетворення «мішаного» у звичайне» | 00:35:00 | середнє | 8Б. | Застосування теоретичних знань. Розв'язування задач. Додавання і віднімання іменованих чисел. |
8. | Діагностична робота 4 з теми «Іменоване число». Дії з ними. Перетворення «мішаного» у звичайне» | 00:35:00 | важке | 8Б. | Застосування теоретичних знань. Розв'язування задач. Додавання і віднімання іменованих чисел. Знаходження невідомого компонента. |
9. | Діагностична робота 5 з теми «Іменоване число». Дії з ними. Перетворення «мішаного» у звичайне» | 00:40:00 | важке | 10Б. | Застосування теоретичних знань. Розв'язування задач. Додавання і віднімання іменованих чисел. |