Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Порядок виконання дій у виразах | Теоретичні відомості про порядок виконання дій у виразах |
2. | Обернені задачі | Знайомство з оберненою задачею. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка теоретичних знань на порядок дій. |
2. | Правильна дія | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначеня порядку дій. |
3. | Числовий вираз за словесним описом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно записати числовий вираз за словесним описом |
4. | Спочатку дія в дужках! | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Віднімання від числа суми двох чисел, числа до 10 |
5. | Зміна порядку дій | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно змінити порядок дій, користуючись сполучниим законом і обчислити. |
6. | Доцільне питання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір питання до оберненої задачі за умовою прямої. |
7. | Обчисли | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Обчислення виразів. |
8. | Учні в гуртку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Рішення текстової задачі |
9. | Порядок дій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно розставити порядок дій і обчислити |
10. | Два вирази на додавання з дужками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання трьох доданків двома способами, числа до 20 |
11. | Сума чотирьох чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Додавання чотирьох чисел зручним способом |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запис виразу, віднімання | Інший | середнє | 4Б. | Слід записати числовий вираз за словесним описом і обчислити |
2. | Складання виразу для вирішення задачі | Інший | середнє | 4Б. | Складання виразу для вирішення задачі |
3. | Вибір виразу | Інший | важке | 3Б. | Необхідно вибрати вираз з трьох, значення якого дорівнює даному числу |
4. | Знайди розв'язок | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у розв'язуванні прямих та обернених задач. |
5. | Пропущені дужки (віднімання і додавання) | Інший | важке | 3Б. | Слід розставити дужки так, щоб рівність була вірною. Числа до 10 |
6. | Обернена задача | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у творенні оберненої задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Два вирази (сума) | Інший | легке | 1Б. | Додавання трьох доданків двома способами, числа до 10 |
2. | Закінчи речення | Інший | легке | 2Б. | Перевірка теоретичних знань на порядок дій. |
3. | Два вирази на віднімання і додавання | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно знайти значення виразів і порівняти результати, до 10 |
4. | Чотири числа | Інший | середнє | 1Б. | Додавання чотирьох чисел зручним способом, застосування законів складання |
5. | Обчисли вираз | Інший | середнє | 1Б. | Обчислення виразів. |
6. | Знайди значення | Інший | середнє | 1Б. | Обчислення виразів. |
7. | Запиши й обчисли | Інший | середнє | 1Б. | Обчислення виразів. |
8. | Тістечка | Інший | важке | 3Б. | Підбір питання до оберненої задачі. |
9. | Колекціонер | Інший | важке | 3Б. | Складання оберненої задачі. |
10. | Склади задачу | Інший | середнє | 3Б. | Складання оберненої задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Перевірка теоретичних знань на порядок дій. Обчислення виразів. Зміна порядку дій. Добір питання до оберненої задачі за умовою прямої. |
2. | Тренування 2 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:40:00 | важке | 10Б. | Визначеня порядку дій. Обчислення виразів. Розв'язування прямих та обернених задач. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота 1 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:25:00 | легке | 3Б. | Запис числового виразу за словесним описом. Визначеня порядку дій. Обчислення виразів. |
2. | Домашня робота 2 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:30:00 | середнє | 4Б. | Вправляння в обчисленні виразів з дужками. |
3. | Домашня робота 3 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:30:00 | важке | 6Б. | Визначеня порядку дій. Обчислення виразів. Розв'язування прямих та обернених задач. |
4. | Домашня робота 4 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:30:00 | важке | 4Б. | Визначеня порядку дій. Складання виразів. Обчислення виразів. Розв'язування прямих та обернених задач. |
5. | Діагностична робота 1 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:30:00 | легке | 8Б. | Перевірка знань з теми. Визначеня порядку дій. Обчислення виразів. Розв'язування прямих та обернених задач. |
6. | Діагностична робота 2 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань з теми. Застосування теоретичного матеріалу. Визначеня порядку дій. Обчислення виразів. Розв'язування прямих та обернених задач. |
7. | Діагностична робота 3 з теми «Обернена задача. Вирази, що містять дужки. Порядок виконання дій». | 00:40:00 | важке | 8Б. | Перевірка знань з теми. Визначеня порядку дій. Обчислення виразів. Розв'язування прямих та обернених задач. |