Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Кут Дається визначення кута, вершин і сторін кута.
2. Прямий кут Пояснюється застосування косинця.
3. Гострі і тупі кути Пояснюються відмінності між гострим і тупим кутом.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Впізнай кут 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у впізнаванні кута серед інших фігур.
2. Основні поняття 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевіряються знання основних понять з теми «Кут».
3. Прямі кути навколо нас 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно вибрати предмети зі списку, які мають прямі кути.
4. Види кутів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дано зображення кута. Необхідно визначити вид кута.
5. Прямі, гострі і тупі кути 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дана картинка з трьома косинцями. Необхідно визначити вид кута.
6. Знайди кути 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у знаходженні кутів на оточующих предметах.
7. Позначення кута 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у позначенні кутів.
8. Сторони кута 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у визначенні сторін кута.
9. Кути 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дано зображення з кутами. Необхідно відповісти на питання з приводу кількості кутів. Перевіряється вміння визначати вид кута.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вершина кута Інший легке 1Б. Вправляння у називанні вершини кута.
2. Фігура Інший важке 2Б. Необхідно вибрати фігуру зі списку, у якій є тупий кут.
3. Ламана лінія Інший важке 2Б. Дана ламана лінія. Необхідно визначити вид кутів. Перевіряється вміння визначати вид кутів.
4. Годинники Інший важке 3Б. Дано годинники. Необхідно вибрати годинник, стрілки якого утворюють тупий кут.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Основні поняття Інший легке 1Б. Перевіряються знання основних понять про кути.
2. Тупий кут Інший середнє 2Б. Перевіряється вміння визначати тупий кут в трикутнику.
3. Гострий кут Інший середнє 1Б. Дан трикутник. Необхідно визначити гострі кути в даному трикутнику.
4. Трикутник Інший важке 3Б. Необхідно проаналізувати завдання і дати відповідь. Перевіряються знання з теми «Види кутів», а також аналізувати дані.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:25:00 легке 5Б. Необхідно вибрати предмети зі списку, які мають прямі кути. Вправляння у впізнаванні кута серед інших фігур. Дана картинка з трьома косинцями. Необхідно визначити вид кута. Вправляння у визначенні сторін кута.
2. Тренування 2 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:30:00 середнє 7Б. Дано зображення кута. Необхідно визначити вид кута. Вправляння у знаходженні кутів на оточующих предметах. Вправляння у позначенні кутів. Дано зображення з кутами. Необхідно відповісти на питання з приводу кількості кутів. Перевіряється вміння визначати вид кута.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:25:00 легке 2Б. Перевіряються знання основних понять з теми «Кут». Вправляння у називанні вершини кута.
2. Домашня робота 2 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:30:00 середнє 5Б. Перевіряється вміння визначати тупий кут в трикутнику. Перевіряються знання основних понять з теми «Кут». Необхідно вибрати фігуру зі списку, у якій є тупий кут.
3. Діагностична робота 1 з теми «Кути. Прямий, тупий і гострі кути» 00:40:00 важке 9Б. Дан трикутник. Необхідно визначити гострі кути в даному трикутнику. Необхідно проаналізувати завдання і дати відповідь. Перевіряються знання з теми «Види кутів», а також аналізувати дані. Дана ламана лінія. Необхідно визначити вид кутів. Перевіряється вміння визначати вид кутів. Дано годинники. Необхідно вибрати годинник, стрілки якого утворюють тупий кут.