Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Нумерація чисел першої сотні | Повторення знань про нумерацію в межах першої сотні. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Одноцифрові числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Пошук одноцифрових чисел серед ряду запропонованих. |
2. | Зайчик-математик | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення порівняння чисел першого десятка. |
3. | Математичний потяг | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Утворення чисел на основі розрядного складу. |
4. | Сусіди | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в знаходженні попереднього та наступного чисел до заданого. |
5. | Кулька Вінні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення розрядного складу чисел. |
6. | Математична доріжка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розташування чисел у порядку зростання. |
7. | Петрик-рахівник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Обчислення виразів у межах 1-го десятка. |
8. | Істина чи хиба? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні характеристик числа. |
9. | Подолання перешкоди | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення та продовження логічних ланцюжків. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розрядний склад | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні розрядного складу чисел. |
2. | Заповни віконця | Інший | середнє | 2Б. | Повторення чисельного складу десятків у межах першої сотні. |
3. | Добери розв'язок | Інший | важке | 3Б. | Вправляння в доборі розв'язку до задач. |
4. | Загадка фараона | Інший | важке | 3Б. | Обчислення виразів, числова характеристика відповідь. |
5. | Загадкові числа | Інший | важке | 3Б. | Об'єднання чисел у групу за номеном десятка, до якого вони належать. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Парні і непарні | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння в доборі парних і непарних чисел у межах заданої множини. |
2. | Приклади | Інший | середнє | 4Б. | Розв'язування прикладів, розміщення їх у заданому порядку. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Нумерація чисел першої сотні» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Узагальнення матеріалу з теми «Нумерація чисел першої сотні». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Нумерація чисел першої сотні» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Закріплення матеріалу з теми «Нумерація чисел першої сотні». |
2. | Перевірочна робота з теми «Нумерація чисел першої сотні» | 00:30:00 | середнє | 21Б. | Контроль знань з теми «Нумерація чисел першої сотні». |