Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Утворення чисел першої 1000 | Нумерація чисел у межах 1000. |
2. | Попереднє і наступне числа | Утворення наступного і попереднього трицифрового числа. |
3. | Розрядний склад числа | Робота з нумераційною таблицею. |
4. | Додавання і віднімання трицифрових чисел на основі розрядного складу числа | Способи додавання і віднімання трицифрових чисел. |
5. | Додавання і віднімання трицифрових чисел | Способи додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Утворення числа за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Утворити трицифрове число за його розрядним складом. |
2. | Утворення числа за розрядним складом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Утворити трицифрове число за його розрядним складом. Робота з розрядною таблицею. |
3. | Пропущені числа | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Засвоєння нумерації чисел в межах 1000. Утворення чисел способом додавання віднімання одиниці. |
4. | Додавання і віднімання числа 1 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Утворення наступного числа способом додавання до нього одиниці. Засвоєння нумерації чисел в межах 1000. |
5. | Заповнення таблиці на додавання та віднімання числа 1 | 1 вид - рецептивний | легке | 6Б. | Утворення наступного числа способом додавання до нього одиниці та утворення попереднього числа способом віднімання від нього одиниці. Засвоєння нумерації чисел в межах 1000. |
6. | Визначення числа за розрядним складом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення знання про розрядний склад трицифрового числа. |
7. | Додавання виду 400+5 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження суми трицифрового та одноцифрового чисел. |
8. | Віднімання виду 563 - 60 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно виконати віднімання двоцифрового числа від трицифрового. |
9. | Віднімання виду 215 - 5 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно виконати віднімання одноцифрового числа від трицифрового. |
10. | Додавання сотнями | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Додавання виду 200+300. |
11. | Віднімання виду 453 - 400 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Віднімання круглого трицифрового числа. |
12. | Віднімання сотнями | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Віднімання виду 500-200. |
13. | Ланцюжок дій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Засвоєння нумерації чисел в межах 1000. Утворення чисел способом додавання віднімання одиниці. |
14. | Парні числа в порядку зростання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Засвоєння правила парності чисел. Порівняння трицифрових чисел на основі нумерації. |
15. | Непарні числа в порядку спадання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Засвоєння правила непарності чисел. Порівняння трицифрових чисел на основі нумерації. |
16. | Утворення числа з опорою на його розрядний склад | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Потрібно утворити число за сумою його розрядних доданків. |
17. | Додавання круглих чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Додавання виду 400+50. |
18. | Додавання виду 450+330 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знаходження суми трицифрових чисел. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднімання виду 670-220 | Інший | середнє | 1Б. | Потрібно знайти різницю трицифрових чисел. |
2. | Віднімання круглих чисел | Інший | середнє | 1Б. | Віднімання виду 340-10. |
3. | Запис трицифрового числа за його розрядним складом | Інший | важке | 1Б. | Засвоєння розрядного складу трицифрових чисел. |
4. | Віднімання сотнями і додавання десятками | Інший | важке | 6Б. | Утворення й обчислення виразу за описом. |
5. | Знаходження правильних та неправильних відповідей | Інший | важке | 1Б. | Знаходження суми трицифрових чисел з переходом через десяток, перевірка правильності виконання в наведених виразах. |
6. | Додавання виду 560+370 | Інший | важке | 1Б. | Знаходження суми трицифрових чисел з переходом через десяток. |
7. | Віднімання виду 650-370 | Інший | важке | 1Б. | Знаходження різниці трицифрових чисел з переходом через десяток. |
8. | Віднімання сотнями і десятками | Інший | важке | 6Б. | Утворення й обчислення виразу за описом. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення кількості десятків | Інший | легке | 2Б. | Потрібно визначити та за писати кількість десятків у круглих трицифрових числах. |
2. | Утворення числа за малюнкомами смайликів | Інший | легке | 1Б. | Утворити трицифрове число за його розрядним складом. |
3. | Додавання сотнями і віднімання десятками | Інший | важке | 6Б. | Складання виразу за описом, виконання дій з трицифровими числами. |
4. | Додавання сотнями і десятками | Інший | важке | 6Б. | Складання виразу за описом, виконання дій з трицифровими числами. |
5. | Розкладення доданку на зручні доданки | Інший | середнє | 3Б. | Потрібно розкласти трицифрове число на зручні доданки для виконання додавання трицифрових чисел. |
6. | Сума розрядних доданків | Інший | середнє | 3Б. | Потрібно розкласти число на розрядні доданки і записати їх у відповідніі комірки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Нумерація чисел. Дії з трицифровими числами» | 00:10:00 | легке | 4Б. | Вироблення навички виконання усних дій з трицифровими числами, вивчення нумерації чисел в межах 1000. |
2. | Тренування з теми «Нумерація чисел. Дії з трицифровими числами» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Вироблення навички виконання усних дій з трицифровими числами, вивчення нумерації чисел в межах 1000. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Нумерація чисел. Дії з трицифровими числами» | 00:10:00 | легке | 4Б. | Закріпрення навички виконання усних дій з трицифровими числами. |
2. | Домашня робота з теми «Нумерація чисел. Дії з трицифровими числами» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Закріпрення навички виконання усних дій з трицифровими числами. |
3. | Перевірочна робота з теми «Нумерація в межах 1000. Дії з трицифровими числами» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Перевірка знань та навичок з теми «Нумерація в межах 1000. Дії з трицифровими числами» |