Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Задачі на різницеве порівняння | Розкрито методику навчання розв'язувати прості і складені задачі на різницеве порівняння. Ознайомлення з побудовою короткого запису та схеми до задачі такого виду. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача про риболовлю | 1 вид - рецептивний | легке | 5Б. | Практичне застосування правила про різницеве порівняння чисел. Розв'язування простої задачі. |
2. | Задача про числа (за коротким записом) | 1 вид - рецептивний | легке | 5Б. | Складання і розв'язування простої задачі на різницеве порівняння за коротким записом. |
3. | Вид задачі за схемою | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Розвиток вміння розрізняти за коротким записом задачі на різницеве порівняння чисел. |
4. | Доповни схему і задачу | 1 вид - рецептивний | легке | 5Б. | Вправляння в складанні задач на різницеве порівняння та схем до них. |
5. | Доповни схему і обери правильний вираз | 2 вид - інтерпретація | легке | 5Б. | Розв'язання виразом складеної задачі на різницеве порівняння двох сум . |
6. | Доповни задачу | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Розвиток вміння досліджувати умову задачі на різницеве порівняння,встановлювати зв'язок між числовими даними. |
7. | Задача за схемою | 1 вид - рецептивний | легке | 5Б. | Складання умови задачі за схемою. Практичне застосування правила про різницеве порівняння чисел. |
8. | Задача про фрукти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 7Б. | Вправляння в розв'язуванні складеної задачі на різницеве порівняння з включенням простої задачі на збільшення числа на кілька одиниць. |
9. | Вибери схему | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формування вміння складати схему до складеної задачі на різницеве порівняння двох добутків. |
10. | Задача про овочі (доповнити короткий запис) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 10Б. | Складання короткого запису до задачі. Розв'язання складеної задачі на різницеве порівняння числа і суми. |
11. | Задача про мед | 2 вид - інтерпретація | середнє | 7Б. | Розв'язання складеної задачі на різницеве порівняння з опорою на план розв'язку. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача про кавуни | Інший | середнє | 11Б. | Розвиток вміння схематично зображувати умову складеної задачі на різницеве порівняння . Розв'язок задачі даного виду по діях з поясненням. |
2. | Складена задача (різниця двох добутків) | Інший | важке | 13Б. | Вправляння в розв'язуванні складеної задачі на різницеве порівняння двох добутків. |
3. | Задача про писанки (вираз, схема). | Інший | важке | 7Б. | Розвиток вміння аналізувати умову задачі. Складання короткого запису задачі у вигляді таблиці і схеми. |
4. | Задача про периметр (різницеве порівняння часток в межах 1000) | Інший | важке | 10Б. | Розв'язування складеної задачі на різницеве порівняння двох часток геометричного змісту. |
5. | Задача про техніку (різницеве порівняння частов в межах 100) | Інший | важке | 13Б. | Розвиток вміння розв'язувати складену задачу на різницеве порівняння двох часток. Усвідомлення зв'язків між даними і шуканими величинами. |
6. | Вираз (різниця двох добутків) | Інший | важке | 3Б. | Закріплення вміння розв'язувати виразом складені задачі на різницеве порівняння двох добутків. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни схему | Інший | легке | 4Б. | Розвиток вміння досліджувати умову текстової задачі, складати схему до задачі на різницеве порівняння. |
2. | Задача про супермаркет (різницеве порівняння в межах 1000) | Інший | легке | 5Б. | Практичне застосування під час розв'язуваня задач правила про різницеве порівняння. |
3. | Задача про м'ячі | Інший | середнє | 10Б. | Закріплення вміння складати схему до задачі. Тренування у розв'язуванні складеної задачі на різницеве порівняння. |
4. | Складена задача (різниця двох часток) | Інший | важке | 11Б. | Розв'язування складеної задачі на порівняння двох часток. Складання розв'язку по діях з поясненням. |
5. | Задача про подарунки | Інший | важке | 14Б. | Вироблення навички розв'язувати складені задачі на різницеве порівняння. Розвиток навички досліджувати умову задачу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Задачі на різницеве порівняння» | 00:20:00 | легке | 7Б. | Тренування навички роз'вязування задач на різницеве порівняння. |
2. | Тренування №2 з теми «Задачі на різницеве порівняння» | 00:20:00 | легке | 11Б. | Тренування навички роз'вязування задач на різницеве порівняння. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Задачі на різницеве порівняння» | 00:20:00 | легке | 7Б. | Закріплення знань з роз'вязування задач на різницеве порівняння. |
2. | Домашня робота №2 з теми «Задачі на різницеве порівняння» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Закріплення знань з роз'вязування задач на різницеве порівняння. |
3. | Перевірочна робота з теми «Задачі на різницеве порівняння» | 00:20:00 | важке | 18Б. | Перевірка навички роз'вязування задач на різницеве порівняння. |