Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розв’язування задач на знаходження частини від числа | Формування вміння розв’язувати задачі на знаходження частини від числа. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Проста задача (встав пропущені числа) | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Застосування правила знаходження частини від числа у розв'язанні простої задачі. |
2. | Проста задача (доповни короткий запис) | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розвиток вміння складати короткий запис до задач на знаходження частини від числа. |
3. | Проста задача (встав пропущені числа і дію). | 1 вид - рецептивний | легке | 5Б. | Вправляння у розв'язуванні задач на знаходження частини від числа. |
4. | Побудуй розв’язок | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | «Математичний конструктор» для розв'язку задач на знаходження частини від числа. |
5. | Добери розв’язок до задач | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Встановлення відповідності між умовою задачі і її розв'язком. Розвиток вміння аналізувати числові дані у задачі і шукане. |
6. | Проста задача (назва частини) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 9Б. | Вироблення вміння складати короткий запис до задачі на знаходження частини від числа. Розв'язування задачі . |
7. | Проста задача (визначити дріб) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Засвоєння знань про різний спосіб задання величини частини числа. Позначення частини дробом. Розв'язування задач на знаходження частини від числа. |
8. | Cкладена задача (вираз) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язування складеної задачі виразом. Застосування правила знаходження частини від числа у задачі. |
9. | Складена задача (частина від остачі) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 7Б. | Вправляння у розв'язуванні складеної задачі на дві дії за питаннями. Практичне використання правила на знаходження чатсини від числа. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Складена задача (сума чисел) | Інший | середнє | 10Б. | Розв'язування складеної задачі з використанням правила на знаходження частини від числа. Вправляння у складанні пояснень до дій. |
2. | Складена задача (периметр трикутника) | Інший | важке | 11Б. | Повторення правила знаходження периметра трикутника. Обчислення довжини невідомої сторони із використанням правила знаходження частини від числа. |
3. | Складена задача (три дії) | Інший | важке | 10Б. | Вправляння у розв`язку складеної задачі на три дії за питаннями з опорою на короткий запис. Застосування правила знаходження частини від числа. |
4. | Складена задача (за коротким записом) | Інший | важке | 9Б. | Розвиток вміння складати задачу за коротким записом. Вправляння у розв'язуванні складеної задачі з використанням правила знаходження частини від числа. |
5. | Складена задача (периметр прямокутника) | Інший | важке | 8Б. | Обчислення периметра прямокутника. Знаходження ширини прямокутника із застосуванням правила знаходження частини від числа. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Проста задача (визначити дріб) | Інший | легке | 6Б. | Застосування правила знаходження чатсини від числа. Розвиток вміння задавати величину частини різними способами. |
2. | Проста задача (вставити числа і дію) | Інший | легке | 5Б. | Розв'язування простої задачі на знаходження частини від числа. Перетворення іменованих чисел (одиниці вимірювання часу). |
3. | Складена задача (дві дії) | Інший | середнє | 8Б. | Вправляння у розв'язуванні складеної задачі на дві дії за питаннями із застосуванням правила знаходження частини від числа. |
4. | Складена задача (частина від суми) | Інший | середнє | 7Б. | Вправляння у роз'язуванні складеної задачі на дві дії з використанням правила на знаходження частини від числа. |
5. | Складена задача (розв’язок за питаннями) | Інший | важке | 9Б. | Розв'язання складеної задачі на знаходження невідомого доданка із застосуванням правила на обчислення частини від числа. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Задачі на знаходження частини від числа» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вироблення навичок розв'язування задач на знаходження частини від числа. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Задачі на знаходження частини від числа» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Закріплення навички розв'язування задач на знаходження частини від числа. |
2. | Перевірочна робота з теми «Задачі на знаходження частини від числа» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка набутих навичок розв'язування задач на знаходження частини від числа. |
3. | Перевірочна робота з теми «Задачі на знаходження частини від числа» | 00:20:00 | важке | 22Б. | Перевірка набутих навичок розв'язування задач на знаходження частини від числа. |