Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теорія | Теоретичні відомості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Групи чисел | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Об'єднання чисел в групи. |
2. | За якою ознакою? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення ознаки, за якою згруповані об'єкти. |
3. | Вибери ознаку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення ознаки, за якою згруповані об'єкти. |
4. | Знайди фігуру | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Впізнавання фігури за певними ознаками. |
5. | У порядку зростання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Упорядкування іменованих чисел у порядку зростання. |
6. | Продовж ряд | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення закономірності повторюваних об'єктів. |
7. | Добери предмет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добирання предмету за формою. |
8. | Зайвий предмет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вилучення зайвого предмета. |
9. | Зайве число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення закономірності числового ряду. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Істинна чи хибна? | Інший | середнє | 2Б. | Групування числових виразів. |
2. | Доповни числовий ряд | Інший | середнє | 2Б. | Встановлення закономірності числового ряду. |
3. | Хибне твердження | Інший | середнє | 2Б. | Упорядкування даних. Визначення точок, що належать геометричним фігурам. Виявлення хибних і істинних тверджень. |
4. | Шифровка | Інший | важке | 3Б. | Встановлення закономірності. Удосконалення навичок знаходити компоненти дій. Логічне завдання. |
5. | Цікавий квадрат | Інший | важке | 3Б. | Завдання з логічним навантаженням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильна ознака | Інший | легке | 1Б. | Визначення ознаки, за якою згруповані об'єкти. |
2. | У порядку спадання | Інший | середнє | 2Б. | Упорядкування іменованих чисел у порядку спадання. |
3. | Зайва фігура | Інший | середнє | 2Б. | Вилучення зайвого предмета. |
4. | Закономірність | Інший | середнє | 2Б. | Встановлення закономірності повторюваних об'єктів. |
5. | Логічне завдання | Інший | важке | 4Б. | Установлення закономірності. Удосконалення навичок знаходити компоненти дій. Логічне завдання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Виділення і впорядкування даних за певною ознакою» | 00:40:00 | середнє | 15Б. | Об'єднання чисел в групи. Визначення ознаки, за якою згруповані об'єкти. Упорядкування іменованих чисел у порядку зростання. Вилучення зайвого предмета. Встановлення закономірності числового ряду. Встановлення закономірності. Удосконалення навичок знаходити компоненти дій. Завдання з логічним навантаженням. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Виділення і впорядкування даних за певною ознакою» | 00:40:00 | середнє | 8Б. | Впізнавання фігури за певними ознаками. Встановлення закономірності повторюваних об'єктів. Встановлення закономірності числового ряду. Визначення ознаки, за якою згруповані об'єкти. Вилучення зайвого предмета. |
2. | Діагностична робота з теми «Виділення і впорядкування даних за певною ознакою» | 00:40:00 | середнє | 15Б. | Установлення закономірності. Удосконалення навичок знаходити компоненти дій. Логічне завдання. Встановлення закономірності повторюваних об'єктів. Упорядкування іменованих чисел у порядку спадання. Визначення ознаки, за якою згруповані об'єкти. Добирання предмету за формою. Групування числових виразів. Упорядкування даних. Визначення точок, що належать геометричним фігурам. Виявлення хибних і істинних тверджень. |