Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Знаходження невідомого діленого Розглядаються терміни «ділене», «дільник» і «частка».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знаходження діленого 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно вибрати правильне невідоме ділене.
2. Невідоме ділене 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно знайти невідоме ділене.
3. Зміст рівняння 1 вид - рецептивний легке 2Б. Необхідно розібрати рівняння за складом.
4. Складання рівняння 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно скласти рівняння за запропонованим варіантом.
5. Рівняння 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно розв'язати рівняння і заповнити пропуски.
6. Питання 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно скласти рівняння, дати відповідь на питання.
7. Задача про макулатуру 3 вид - аналіз важке 4Б. Необхідно розв'язати задачу і скласти рівняння.
8. Парне або непарне 3 вид - аналіз важке 4Б. Необхідно розв'язати рівняння і визначити, парне або непарне число було отримано в результаті.
9. Задача про відрізки 3 вид - аналіз важке 4Б. Необхідно скласти рівняння і розв'язати задачу.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування за темою «Знаходження невідомого діленого» 00:15:00 середнє 7Б. Необхідно знайти невідоме ділене, скласти рівняння за запропонованим варіантом, необхідно розв'язати задачу і скласти рівняння.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота за темою «Знахождення невідомого діленого» 00:20:00 середнє 10Б. Необхідно розібрати рівняння за складом, необхідно розв'язати рівняння і заповнити пропуски, розв'язати рівняння і визначити парне або непарне число, необхідно розв'язати рівняння і відповісти на питання про складові частини рівняння.
2. Перевірочна робота за темою «Знахождення невідомого діленого» 00:30:00 середнє 13Б. Необхідно скласти рівняння і відповісти на питання, скласти рівняння і розв'язати задачу, розв'язати задачу з невідомим діленим, необхідно розв'язати рівняння і відповісти на питання про складові частини рівняння.