Теорія:

Звонок.png
Скільки триває урок?
Правильна відповідь \(45\) хвилин.
 
Ви вже вмієте вимірювати розміри предметів: їх ширину або довжину. Це дозволяє описувати предмети. Але як описати дію?
Основний опис для дії – це його тривалість або проміжок часу, за який ця дія виконується.
Приклад:
Тривалість урока – \(45\) хвилин, тривалість перерви – \(10\) хвилин.
Для опису (виміру) малих проміжків часу користуються секундами. В одній хвилині \(60\) секунд. \(1\) хв = \(60\) с.
секундомер.png
1. Для того щоб перейти від хвилин до секунд (від більшего до меншого), необхідно кількість хвилин помножити на \(60\) секунд.
Приклад:
5  хв=560=300  с
Буває так, що проміжок часу можна вказати повністю в одній одиниці виміру.
Приклад:
Сашко дійшов до школи за \(6\) хвилин \(34\) секунди.
Скільки секунд Сашко йшов до школи?
2. Щоб виразити змішане представлення (хв, с) часу в єдиній мірі (с), необхідно перевести хвилини в секунди і до отриманого результату додати решту секунд.
6хв  34с=660+34=360+34=394с
3. Щоб перейти від секунд до хвилин (від меншого до більшого), необхідно порахувати скільки повних разів \(60\) секунд входить до даного проміжку часу. Отримане число буде показувати кількість хвилин. Залишок покаже кількість секунд, які не складають повної хвилини.
Приклад:
1. Представте у хвилинах
120с=260=2хв
 2. Представте у хвилинах і секундах
132с=260+12=2хв  12с.