Теорія:

Щоб збільшити будь-яке число на \(n\) одиниць, потрібно до цього числа додати \(n\) одиниць.
Наприклад, збільшити число \(4\) на \(2\):
У цьому випадку число, яке потрібно збільшити це \(4\), а \(n\) це — \(2\).
Отже, 4+2=6.
 
У Маші було \(4\) яблука, а у Петрика на \(2\) яблука більше. Скільки яблук було у Петрика?
Щоб розв'язати цю задачу, потрібно збільшити кількість яблук у Маші на \(2\).
Рішення:
4.png + 22.png = 6.png
4+2=6(ябл.)
Відповідь: \(6\) яблук. 
Щоб збільшити будь-яке число в(у) \(n\) разів, потрібно помножити це число на \(n\).
Наприклад, збільшити число \(5\) в \(2\) рази:
У цьому випадку число, яке потрібно збільшити \(5\), а \(n\) це — \(2\).
Отже, 52=10.
 
Було \(5\) кружечків, цю кількість збільшили в \(2\) рази.
5.png 2=  101.png
Щоб розв'язати цю задачу, потрібно помножити кількість кружечків на \(2\).
52=10(круж.)
Відповідь: \(10\) кружечків.