Методична рекомендація:

Методичні вказівки

Номер Назва Опис
1. Методична рекомендація

Теорія

Номер Назва Опис
1. Знаходження частини від цілого Теорія з теми знаходження частини від цілого. Дається визначення та конкретні приклади на знаходження частини від цілого.
2. Знаходження цілого за його частиною Теоретичні відомості про знаходження цілого за його частиною. Дається визначення та конкретний приклад на знаходження цілого за його частиною.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Частина від однієї частки 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати дріб від числа, чисельник — одиниця.
2. Обчислення цілого за однією часткою 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння знаходити ціле за його частиною.
3. Що потрібно знайти? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння обирати правильну відповідь за умовою текстової задачі: знайти частину від цілого або ціле за його частиною.
4. Питання до задачі 1 вид - рецептивний легке 3Б. Формувати вміння обирати правильні твердження, які задовільняють умову задачі, знаходити частину від цілого.
5. Питання до задачі 1 вид - рецептивний легке 3Б. Формувати вміння обирати правильні твердження, які задовільняють умову задачі, знаходити ціле за його частиною.
6. Знайди ціле за його частиною 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння знаходити ціле за його частиною.
7. Дріб від двоцифрового числа 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати дріб від двозцифрового числа.
8. Дріб від одиниці часу 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Формувати вміння визначати дріб від одиниці часу.
9. Довжина дороги 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, обчислити частину від цілого.
10. Кількість сторінок у книзі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння знаходити ціле за його частиною.
11. Довжина туристичного шляху 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Формувати вміння розв'язувати тестові задачі, знаходити ціле за його частиною.
12. Текстова задача, ширина прямокутника 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Формувати вміння визначати дріб від довжини — ширина прямокутника. Слід визначити, на скільки ширина менша від довжини. До 100.
13. Текстова задача, три види м'ячів 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, визначати дріб від числа, більше на..., різницю чисел.
14. Ширина й висота залу 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, визначати частину від цілого, частину від частини.
15. Кількість чистих аркушів паперу 2 вид - інтерпретація важке 6Б. Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, визначати частину від залишку.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Відшукання частини від цілого і цілого за його частиною» 00:20:00 середнє 9Б. Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Відшукання частини від цілого і цілого за його частиною».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Відшукання частини від цілого» 00:15:00 середнє 13Б. Узагальнення знань з теми «Відшукання частини від цілого».
2. Домашня робота з теми «Відшукання цілого на його частині» 00:15:00 середнє 10Б. Узагальнення знань з теми «Відшукання цілого на його частині».
3. Перевірна робота з теми «Відшукання частини від цілого» 00:25:00 середнє 15Б. Перевірка знань з теми «Відшукання частини від цілого».
4. Перевірна робота з теми «Відшукання цілого на його частині» 00:25:00 середнє 10Б. Перевірка знань з теми «Відшукання цілого на його частині».
5. Перевірна робота з теми «Відшукання частини від цілого і цілого за його частиною» 00:25:00 середнє 13Б. Перевірка знань з теми «Відшукання частини від цілого і цілого за його частиною».
Потрібно активувати Мій+

Для доступу до навчальних матеріалів цього предмета потрібно активувати Мій+!


Активувати Мій+